کد خبر : 4942
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

بیوگرافی خسوس کاساس دستیار انریکه در اسپانیا

بیوگرافی خسوس کاساس دستیار انریکه در اسپانیا

بیوگرافی کوتاه از خسوس کاساس و عکس از حضور او در کنار لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا و بارسلونا که معرف حضور فوتبال دوستان است. به گزارش مارال نیوز، با توجه به فالو کردن یج رسمی پرسپولیس، خبرهایی در فضای مجازی در حال پخش است با عنوان اینکه خسوس کاساس به عنوان کمک

بیوگرافی کوتاه از خسوس کاساس و عکس از حضور او در کنار لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا و بارسلونا که معرف حضور فوتبال دوستان است.

به گزارش مارال نیوز، با توجه به فالو کردن یج رسمی پرسپولیس، خبرهایی در فضای مجازی در حال پخش است با عنوان اینکه خسوس کاساس به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس تهران حضور خواهد یافت.

شنیده ها حاکی از این بوده که بدنساز اهل اسپانیای تیم فوتبال پرسپولیس که جدیدا به باشگاه پرسپولیس اضافه شده است؛ پل ارتباطی با خسوس کاساس ایجاد کرده و یحیی گل محمدی تقاضامند حضور خسوس در ایران و پرسپولیس شده است.

البته این تقاضا در حد مذاکرات اولیه بوده و باید دید صحت و سقم و منابع رسمی باشگاه و موضع پرسپولیس در این خصوص چه خواهد بود.

فالو کردن پیج رسمی پرسپولیس

فالو کردن صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس توسط خسوس کاساس گمانه زنی ها برای ادامه مذارکات جدی پرسپولیس با این مربی را افزایش داده است.

خسوس کاساس

پیج اینستاگرام پرسپولیس وفالو کردن توسط خسوس کاساس

طی ساعات و روزهای آینده جدی بودن یا نبودن شکل مذاکرات پرسپولیس با خسوس و اینکه تا چه حد آمدن خسوس به پرسپولیس جدی است، مشخص خواهد شد.

خسوس کاساس بیوگرافی

خسوس کاساس کنار لوئیز انریکه اسپانیا

مختصری از سوابق خسوس کاساس

خسوس کاساس 48 ساله است. اصالتی اسپانیایی داشته و در تیم ملی اسپانیا و بارسلونا دستیار سرمربی این تیم لوییز انریکه بوده است.

از سوابق مربیگری خسوس کاساس می توان به مربیگری وی در باشگاه های کادیز، ایبار و همچنین واتفورد اشاره کرد.

کاساس یکی از گزینه های جدی یحیی گل محمدی برای دستیاری مربیگری است.

در فصل جاری مربیان پرسپولیس یعنی حمید مطهریف داود فنایی و رحیم پور از پرسپولیسیها جدا شدند اما در مقابل دو مربی اروپایی که یکی مربی دروازه بان ها «ولسی ننکا» و دیگری بدنساز بود، به کادر فنی پرسپولیس تهران اضافه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کمک سرمربی بزرگ «لوئیز انریکه» برای توپ جمع کردن + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] انریکه یکی از پر استرس […]