کد خبر : 7311
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

بهترین رتبه ایران در لیگ ملتهای والیبال جهان

بهترین رتبه ایران در لیگ ملتهای والیبال جهان

بهترین نتیجه ایران در لیگ ملتهای والیبال جهان چه نتایجی بوده و بالاترین رتبه کسب شده والیبالیست های ایرانی در لیگ ملت ها چه رتبه ای است؟ در مارال نیوز بخوانید. با رسیدن تیم ملی والیبال ایران به جمع 8 تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال 2022 جهان؛ مروری بر گذشته و بهترین نتیجه کسب شده

بهترین نتیجه ایران در لیگ ملتهای والیبال جهان چه نتایجی بوده و بالاترین رتبه کسب شده والیبالیست های ایرانی در لیگ ملت ها چه رتبه ای است؟ در مارال نیوز بخوانید.

با رسیدن تیم ملی والیبال ایران به جمع 8 تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال 2022 جهان؛ مروری بر گذشته و بهترین نتیجه کسب شده والیبال ایران در این دوره از رقابتها را انجام می دهیم. تیم ملی والیبال ایران بهترین عنوانی که تاکنون در لیگ جهانی والیبال به دست آورده عنوان پنجمی رقابتها بوده است. اتفاقی که می تواند در این دوره از مسابقات آن را بهبود ببخشد.

بهترین رتبه ایران در لیگ ملتهای والیبال 2 300x221 - بهترین رتبه ایران در لیگ ملتهای والیبال جهان

درصورت پیروزی ایران مقابل لهستان در لیگ ملتهای والیبال 2022 جهان؛ به جمع 4 تیم نهایی راه خواهیم یافت تا در مرحله بعدی یعنی نیمه نهایی باید با آمریکایی قرار بگیریم که برزیل را سه بر یک برده بود.

یوزهای ایرانی تیم ملی والیبال آمریکا را در دور مقدماتی به راحتی با نتیجه 3 بر 0 شکست داده بودند.

عکس تیمی سروقامتان ایرانی در رقابتهای لیگ ملتها

بهترین رتبه ایران در لیگ ملتهای والیبال 300x143 - بهترین رتبه ایران در لیگ ملتهای والیبال جهان

لیگ جهانی والیبال که این دوره نیز دور نهایی آن به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است، همه ساله و به صورت دوره ای برگزار می گردد که بعد از مسابقات المپیک وقهرمانی جهان، از نظر ارزش و اهمیت سومین رویداد مورد اهمیت والیبال در دنیا است.

همچنین تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان نیز عنوان ششمی کسب کرده که بهترین جایگاه ایران در رقابتهای قهرمانی والیبال جهان محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.