کد خبر : 7501
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

دموکراسی و رأی گیری در بین پرندگان و حیوانات

دموکراسی و رأی گیری در بین پرندگان و حیوانات

دموکراسی و رأی گیری و اطلاع از نظر دیگران در بین پرندگان و حیوانات نیز وجود دارد. حیوانات نیز دارای علاقه، احساس و قدرت تفکر بوده و همانگونه که یک انسان با انسانی دیگر از نظر خلق و رفتار و منش و شخصیت از زمین تا آسمان تفاوت دارد، حیوانات نیز با یکدیگر تفاوتهای بسیاری

دموکراسی و رأی گیری و اطلاع از نظر دیگران در بین پرندگان و حیوانات نیز وجود دارد. حیوانات نیز دارای علاقه، احساس و قدرت تفکر بوده و همانگونه که یک انسان با انسانی دیگر از نظر خلق و رفتار و منش و شخصیت از زمین تا آسمان تفاوت دارد، حیوانات نیز با یکدیگر تفاوتهای بسیاری دارند و این که همه رفتارهای حیوانات را بر اساس غریزه بدانیم کاملا غلط است. در مارال نیوز بخوانیم.

غریزه چیزی بوده که خدا در بین تمام مخلوقاتش اعم از انسان و حیوان قرار داده است اما همه مسائل و چیزها از غریزه تبعیت نمی کند و رفتار و اخلاق و شجاعت و خصوصیتهای دیگر مثل ترسو بودن و اشتها و علاقه و … در بین حیوانات همجنس که حتی در یک مکان بزرگ شده باشند با نمونه مشابه خود متفاوت است. فراموش نکنیم این تفاوت در رفتار، نشان دهنده علایق مختلف آنها به زندگی نیز است؛ حیوانات نیز زندگی را دوست داشته و حق حیات دارند و آه آنها اثرپذیر است و لازم است با آنها مهربانی پیشه کنیم و انسانیتمان را در برخورد با تمام حیوانات نشان دهیم.

رأی گیری حیوانات

خوشا به سعادت کسی که هر آنچه برای خود دوست دارد برای دیگر مخلوات خدا نیز می پسندد و تمام تلاش خود را برای دفاع و حمایت از حیوانات نیز به کار بسته و از آزار و محبوس کردن و شکار و کشتار و اذیت حیوانات دوری می کند.

رأی دادن حیوانات

دنیای حیوانات پر از رفتارهای خاص و متفاوت بوده که دیدن و شنیدن آن شاید برای شما جالب باشد.

برای مثال آیا می دانستید رأی گیری و دموکراسی در بین پرندگانی همچون کلاغ نیز وجود دارد؟

دموکراسی و رأی گیری جانداران زبان بسته

نتایج جامع مطالعاتی که در کشور انگلیس و بریتانیا انجام یافته حاکی از بودن دموکراسی و رأی گیری در بین پرندگان از جمله کلاغ ها است.

کلاغها و رای دادن

هنگام طلوع آفتاب و صبح کلاغها برای اینکه از زمین بلند شوند اقدام به کار دموکراتیکی می کنند. آنها با ایجاد صدا و هرج و مرج نظر خواهی می کنند و این یک نوع رأی گیری است تا به نتیجه ای برسند که بالاترین منفعت را برایشان داشته باشند.

رای گیری حیوانات

کلاغها قبل از پرواز زمان حرکت و برخاستن از درخت یا ارتفاع را نظرسنجی می کنند چنانچه فرکانس صداها بالا رفته و تعداد کلاعهایی که رأی مثبتی دارند بیشتر باشند آنها به یکباره و در کمتر از 4 ثانیه پرواز می کنند. چرا که کلاغها در همان حین ممکن است به دلیل گرستگی، خواب آلودگی، اندازه و جثه و رفتار خود در لحظه مدنظر شرایط و علاقه پرواز نداشته باشند و آنها در آن حین رای نداده و صدایی از خود بروز نمی دهند. این کار برای رسیدن به تصمیم مشترک بوده تا ترک گروهی کنند و در برابر شکارچی ها نیز حفاظت بیشتری از خود داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رقم زده می شود. پرندگان با فهم و شعور و […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] او و حمایت از حیوانات که نشان دهنده […]

trackback
نیمار با یک کار سیاسی سخت مؤاخذه شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] افرادی مرتب از دموکراسی صحبت می کنند اما […]