کد خبر : 1273
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

آیا امیر تتلو باعث افزایش قیمت ارز ریل ترکیه شد؟

آیا امیر تتلو باعث افزایش قیمت ارز ریل ترکیه شد؟

نقش امیر تتلو در افزایش قیمت ریل ترکیه چه بود؟ آیا امیر تتلو خواننده معروف ایرانی که مدتی است در ترکیه ساکن است؛ باعث افزایش قیمت ارز ریل شد؟ امروز شاهد افزایش قیمت ریل بودیم که عوامل اقتصادی داخلی ترکیه و دیگر عوامل نیز در آن شاید بی تاثیر نباشد. همانطور که اطلاع دارید کنسرت

نقش امیر تتلو در افزایش قیمت ریل ترکیه چه بود؟ آیا امیر تتلو خواننده معروف ایرانی که مدتی است در ترکیه ساکن است؛ باعث افزایش قیمت ارز ریل شد؟ امروز شاهد افزایش قیمت ریل بودیم که عوامل اقتصادی داخلی ترکیه و دیگر عوامل نیز در آن شاید بی تاثیر نباشد.

همانطور که اطلاع دارید کنسرت امیر تتلو در روزهای آتی در کشور ترکیه برگزار خواهد شد و در این میان به نظر می رسد که خبر خواستگاری امیر تتلو با بازیگر مطرح ایرانی یعنی سحر قریشی در آن انجام پذیرد.

اتفاقی که از مدتها قبل رسانه ای شد و تبلیغات زیادی نیز در این خصوص انجام پذیرفته است. با وجود اینکه در وهله اول و روزهای ابتدایی اعلام خبر آشنایی و ارتباط سحر قریشی با امیر تتلو این اتفاق باورکردنی به نظر نمی رسید اما گویا تتلو و سحر قریشی به یکدیگر علاقه مند شده و قرار است که با همدیگر ازدواج کنند.

کنسرت امیر تتلو و افزایش قیمت لیر ترکیه

اقتصاد نیوز نوشت: «برخی از معامله‌گران تحلیل جالبی داشتند، به ادعای آن‌ها تعدادی خریدار از امتیازی که برای خرید لیر با قیمت رسمی داشتند، استفاده می‌کنند. در ادامه این منبع خبری می گوید: آن‌ها می‌گفتند که ظاهرا یک خواننده ایرانی مقیم ترکیه کنسرت دارد و در این کنسرت قصد دارد از یک هنرپیشه معروف ایرانی خواستگاری کند.

معامله‌گران می‌گویند عده‌ای بخاطر اینکه این صحنه را از دست ندهند به آن‌جا می‌روند تا شاهد این اتفاق باشند. وقتی سوال می‌شد که چرا این اتفاق باید آنقدر تقاضا ایجاد شود؟ حرفشان این بود که نزدیک به یک ماه برای این اتفاق تبلیغ می‌شود و طبیعی است که خواهان خاص خودش را داشته باشد.»

در این تحلیل نقش کنسرت مذکور در افزایش خرید لیر نقد شده بود هر چند مطمئنا دلایل دیگری را نیز می توان در جهش قیمتی لیر مدنظر قرار داد و این عامل مذکور به صورت موقت است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها