کد خبر : 33453
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

بیوگرافی اریک گارسیا بازیکن بارسلونا و خیرونا

بیوگرافی اریک گارسیا بازیکن بارسلونا و خیرونا
اریک گارسیا ستاره جوان و مدافع فصل پیش خیرونا و در حال حاضر بارسلونا را بیشتر بشناسید.؛

مدافع مستحکم این روزهای فوتبال اروپا کسی نیست جز اریک گارسیا. بازیکنی که در تابستان فصل پیش از بارسلونا به خیرونا قرض داده شده بود.

در این مدت و در مقطع حضور اریک گارسیا در خیرونا وی با اعتماد به نفس در زمین حضور پیدا کرده و عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذاشت.

با این وجود در گفتگوی اخیر وی تاکید کرد که در انتهای فصل به تیم محبوبش بارسلونا باز خواهد گشت. ژاوی هرناندز نیز این مطلب را تائید کرد که او در فصل آتی بازیکن بارسلونا خواهد بود و جایگاه مناسبتری نیز در تیمش پیدا خواهد کرد.

همچنین زاوی تاکید کرد هیچ تمایلی برای جدایی اریک گارسیا نداشته و تنها به دلیل مسائل فیرپلی مالی او از تیم در فصل پیش جدا شده بود.

بیوگرافی و محتصری از اریک گارسیا را بخوانیم.

زندگینامه اریک گارسیا مدافع جوان بارسا

مدافعی جوان با توانایی رهبری تیم

اریک گارسیا متولد سال 2001 میلادی در شهر بارسلون اسپانیا است. وی اکنون 23 سال سن داشته و در پست تخصصی مدافع میانی بازی می کند.

او در تیم فوتبال خیرونا شماره 25 را بر تن می کرد. این بازیکن محصول لاماسیا بوده و در سه فصل ابتدایی بازیکنی خود در منچسترسیتی حضور داشته است.

او با منچسترسیتی قهرمانی در لیگ حزیره را در فصل 2020 نیز تجربه نموده است.

گارسیا  با وجود سن کم مهارت بالایی در رهبری تیم داشته و در لاماسیا در همه رده های سنی به عنوان کپایتان نقش آفرینی کرده است.

از نکات مثبت اریک گارسیا می توان به بازی کردن در همه پست های خط دفاعی یاد کرد البته وی تخصصش بیشتر در پست مدافع میانی است.

اریک گارسیا با وجود سن کمش 19 بار نیز لباس تیم ملی کشورش را پوشیده است. وی در تیم ملی زیر 17 سال اسپانیا در یازده بازی خود موفق به زدن دو گل شد هر چند در تیم ملی بزرگسالان اسپانیا و سایر رده ها در گلزنی چندان موفق ظاهر نشده ولی در عملکرد خط دفاعی بسیار باهوش و خوب عمل می کند و بسیار آینده دار است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها