کد خبر : 5891
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

بیوگرافی بازیگر کارتون سمندون و عکسهای رشید اصلانی

بیوگرافی بازیگر کارتون سمندون و عکسهای رشید اصلانی

بیوگرافی و زندگینامه رشید اصلانی یا منوچهر اصلانی بازیگر نقش سمندون از کارتون های زیبا و البته بحث برانگیز نوستالوژیک بچه های دهه 60 و 70 به همراه عکس های بازیگر سمندون. به گزارش مارال نیوز، منوچهر اصلانی که رشید اصلانی نیز صدایش می کردند، با بازی در کارتون سمندون شناخته شد. داستانی که در

بیوگرافی و زندگینامه رشید اصلانی یا منوچهر اصلانی بازیگر نقش سمندون از کارتون های زیبا و البته بحث برانگیز نوستالوژیک بچه های دهه 60 و 70 به همراه عکس های بازیگر سمندون.

به گزارش مارال نیوز، منوچهر اصلانی که رشید اصلانی نیز صدایش می کردند، با بازی در کارتون سمندون شناخته شد. داستانی که در آن یدر نقش بچه غولی که دو هزار سال عمر داشت؛ بازی می کرد.

ماجرای کارتون سمندون و اتفاقات حاشیه ای

داستان فیلم سیمندون بدین شکل بوده که بچه غول با بازی زیبای منوچهر اصلانی در زیرزمین یک منزل مسکونی قدیمی سکنا گزیده بود و در آنجا بدون اینکه کسی خبردار شود زندگی می کرد.

بعد از اینکه اهالی خانه متوجه حضور سمندون شدند؛ رفته رفته با آرامش بیشتری با او برخورد کرده و دوستان صمیمی همدیگر شدند هر چند که باز هم اندکی ترس در روابط آنها وجود داشته و وجود آن بچه غول را از همساگیان و آشنایان نیز پنهان می کردند.

بیوگرافی و عکسهای واقعی منوچهر اصلانی سمندون

این اثر نمایشی کارتونی در سال 74 از سیمای ایران پخش می شد که البته با نقدهای زیادی نیز مواجه بوده و ساخت این فیلم را برای رده های سنی کودک و نوجوان با توجه به داشتن ژانر نیمه ترسناکش مناسب نمی دیدند که در نهایت کارگردان و عوامل آن از ادامه ساخت سمندون صرف نظر کردند.

سابقه هنری رزومه بازیگر سمندون رشید اصلانی

بیوگرافی بازیگر نقش سمندون

منوچهر اصلانی یا رشید اصلانی در سال 1310 در تهران به دنیا آمده و در سال 1381 در شهرستان سرعین و در 71 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیوگرافی منوچهر یا رشید اصلانی

ایشان لقب آقا کوچولوی جهان را هم داشتند و در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون جزو بازیگران درجه یک و تاپ کشورمان بودند.

بازیگر نقش سمندون یا رشید اصلانی از سال 1330 و قبل از انقلاب تا 1378 فعالیت هنری خود را ادامه دادند.

وی بیشتر در تئاتر و در برنامه های طنز و کمدی هنرنمایی می کرد. آکروبات کار نیز بوده و بیان شده که رشید اصلانی در کشورهایی همچون ژاپن و سنگاپور و چین نیز فعالیت داشته است.

بیوگرافی زندگینامه رشید اصلانی

اولین کار منوچهر یا رشید اصلانی نیز بازی در فیلم خواب های طلایی در سال 1330 بود. وی در برنامه های تبلیغاتی نیز یک مقطعی بازی می کرد. سریال سمندون نیز از جمله کارهای شاخص و به یادگار مانده منوچهر اصلانی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها