کد خبر : 33437
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

رکوردهای هری کین در بایرن مونیخ که باورنکردنی است

رکوردهای هری کین در بایرن مونیخ که باورنکردنی است
حالا هری کین به نخستین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل می شود که در اولین فصل خضورش در بوندسلیگا به همه 17 تیمی که در مقابلشان بازی کرده یا موفق شده گل بزند یا پاس گل بدهد.؛

عملکرد باورنکردنی کین در بایرن مونیخ و فوتبال باشگاهی آلمان. هری کین شب گذشته مقابل اینتراخت فرانکفورت دبل کرد تا ضمن فراهم کردن زمینه پیروزی تیمش در بوندسلیگا آمار و رکورد گلزنی خود را نیز بهتر کند.

نکته جالب با دبل دیشب هری کین این بوده که وی توانسته در دوران حرفه ای خود به شمار گل چهارصدم خود نیز دست یابد تا روهای درخشان مهاجم انگلیسی شاغل در بوندسلیگا همچنان تداوم یابد.

حالا هری کین به نخستین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل می شود که در اولین فصل خضورش در بوندسلیگا به همه 17 تیمی که در مقابلشان بازی کرده یا موفق شده گل بزند یا پاس گل بدهد.

همچنین هری کین با مجموع 35 گل به ثمر رسانده خود جدی ترین مدعی برای کسب عنوان اقای گلی این فصل بوندسلیگا نیز هست.

علاوه بر این رکوردهای گلزنی هری کین ادامه دارد.

او با به ثمررساندن 42 گل در همه رقابت های این فصل لیگ باشگاهی آلمان رکورد انفرادی 41 گل زده خود را نیز بهبود بخشید.

او پیش تر از این در فصل 2017 توانسته بود 41 گل در یک فصل به ثمر برساند.

همچنین هری کین در 42 دیدار قبلی خود در بایرن مونیخ 42 گل زده و سیزده بار نیز پاس گل داشته تا آمار باورنکردنی او باعث شود تا از مغز هر فوتبال شناسی سوت کشیده شود.

حالا هری کین یک رکورد دیگر نیز در پیش دارد. چنانچه بتواند هری کین مجددا گلزنی کند از رکوردهای لواندوفسکی و گرد ولز نیز عبور خواهد کرد.

لواندوفسکی که رکورد 41 گل در 29 بازی بوندسلیگا رکورددار است رقیبی به نام هری کین را پیش رو دارد.

هری کینی که در بوندسلیگای این فصل 35 بار گلزنی کرده است. حالا با میانگین دو گل در هر بازی با احتساب سه بازی پیش رو برای هری کین، می توان این ستاره را در شرایطی دید که به رکورد لواندوفسکی نیز برسد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها