کد خبر : 32895
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

عکس لیزر انداختن هوادار تراکتورسازی تبریز بر چشم بازیکن

عکس لیزر انداختن هوادار تراکتورسازی تبریز بر چشم بازیکن
در اقدامی ناپسند تعدادی از هوادارنماها در ورزشگاه یادگار امام اقدام به لیزرانداختن بر چشم بازیکنان سپاهان در بازی معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر کردند. البته حساب این هوادارنماها از هواداران بااخلاق و میهمان نواز آذری جداست.؛

لیزر اندازی بر چشم در ورزشگاه تبریز. در دیدار شب گذشته تراکتورسازی با سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز «سهند» تعدادی از هوادارنماها در عملی غیراخلاقی اقدام به انداختن لیزر بر چشم بازیکنان سپاهان نمودند.

هواداران آذری و پرشورهای تراکتورسازی همواره یکی از بهترین تماشاگران جهان بوده و رعایت اخلاق را در زمره کار خود قرار می دهند.

با این وجود شمار معدودی از هواداران این گونه در کاری غیراخلاقی، ناپسند و ناجوانمردانه اقدام به لیزر اندازی بر چشم بازیکنان رقیب یعنی سپاهان اصفهان کردند.

پیش از این باشگاه سپاهان موضع گیری شدیدی داشته و اعلام کرده بود نبایستی به مانند فصل پیش هواداران با لیزراندازی باعث آزار بازیکنان شوند و چنانچه این اتفاق پیش بیاید تیم را از زمین بیرون خواهند کشید.

با این وجود در جریان بازی دو تیم سپاهان و تراکتور برخی از هواداران مجددا اقدام به انداختن لیزر بر چشم سپاهانی ها کردند که در فیلم های پخش زنده مسابقه و همچنین عکسهای گرفته شده عکاسان مشهود بود.

امیدواریم لیدرها و همچنین خود تماشاگران در چنین صحنه هایی مدیریت کرده و مانع حرکت این چنینی شوند تا ضمن نشان دادن فرهنگ بالای هواداری، رعایت اخلاق را در اولویت قرار دهند.

روح ورزش با پهلوانی عجین است و نباید با چنین حرکاتی آبروی یک شهر و یک منطقه را برد. مطمئنا هواداران تراکتورسازی نیز با فهم و درک و اخلاق مداری بالای خود از این به بعد جلوی هر تماشاگرنمایی خواهند ایستاد.

البته مشابه این اتفاقات تنها محدود به تبریز ما نبوده و در سایر مناطق نیز نمونه هایی از بداخلاقی های این چنینی یا مشابه آن را در ورزشگاه می بینیم. امیدواریم در تمام شهرها، شاهد رعایت اخلاق مداری و پرهیز از چنین اقداماتی باشیم.

نمونه الگوی خوب طرفداری و هواداری را بخوانید: در توکیوی ژاپن هواداران ژاپنی در جریان بازی های والیبال تیم ملی کشورشان هنگام سرویس زدن تیم حریف یا حملات آنها، سکوت کامل کرده و حتی بازیکنان حریف را هوو نمی کنند تا بازیکن حریف نیز تمرکز خودش را حفظ کند.

ژاپنی ها در جریان بازی فقط تیم خود را تشویق می کنند. ژاپنی ها بر این اعتقادند ما به ورزشگاه آمده ایم تا فقط تیم خود را تشویق کنیم و با تخریب تیم حریف کاری نداریم، چرا که آنها میهمان ما هستند. امیدواریم چنین فرهنگ زیبایی در همه استادیوم های ایران از تهران و مشهد و تبریز و اصفهان گرفته تا اراک و انزلی و کرمان و … هم حاکم شود.

هواداران تبریز,ورزشگاه یادگار امام،لیزر انداختن

عکسهایی از اقدام نامناسب هواداران با لیزراندازی

لیزر انداختن هواداران,تبریز

لیزر انداختن هواداران در استادیوم

لیزر انداختن در تبریز,ورزشگاه یادگار امام تبریز

هواداران لیزر انداز

هواداران تبریز,استادیوم یادگار امام

لزوم برخورد با هر گونه لیزراندازی در ورزشگاه های ایران

لیزر انداختن تماشاگران,هوادار تبریز

لیزرانداختن در استادیوم تبریز

تبریز هواداران ورزشگاه

اقدام نامناسب لیزراندازی هوادارنماها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها