کد خبر : 32847
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸

مشکل به‌ روز رسانی One UI ۶.۱ برای گوشی سامسونگ s23

مشکل به‌ روز رسانی One UI ۶.۱ برای گوشی سامسونگ s23

با وجود امکان جدیدی که در به‌روزرسانی One UI ۶.۱ برای گوشی های پرچمدار سامسونگ فراهم شده اما این به روز رسانی با مشکلاتی نیز برای برخی گوشی های سامسونگ همراه شده است. در امکان جدیدی که با به‌روزرسانی One UI ۶.۱ گوشی های سامسونگ فراهم شده که در مدل های پرچم دار و تبلت

با وجود امکان جدیدی که در به‌روزرسانی One UI ۶.۱ برای گوشی های پرچمدار سامسونگ فراهم شده اما این به روز رسانی با مشکلاتی نیز برای برخی گوشی های سامسونگ همراه شده است.

در امکان جدیدی که با به‌روزرسانی One UI ۶.۱ گوشی های سامسونگ فراهم شده که در مدل های پرچم دار و تبلت های این گوشی قابلیت اجرا دارد، کاربری این گوشی ها به ویژگی هوش مصنوعی با عنوان galaxy al تجهیز شدند ولی در گوشی های گلکسی s23 این به روز رسانی با مشکل محدود شدن توان شارژ باتری به 15 وات منجر شد.

این مشکلی که در به‌روزرسانی One UI ۶.۱ برای این مدل گوشی همراه شده پیش تر از این نیز در رابط های کاربری one ul6 سرعت شارژ را به 20 وات در این گوشی ها محدود نموده بود.

همچنین یکی از کاربران ردیت نیز در باره به‌روزرسانی One UI ۶.۱ و مشکلی که برای گوشی های s23 سامسونگ پیش آمده گفته که با آپدیت انجام شده زمانی که با گوشی کار نکرده و حتی موقعیت مکان یابی گوشی نیز خاموش است در زمان اتصال به وای فال گوشی بسیار گرم است.

این داغ شدن گوشی زمانی رخ می دهد که گوشی حتی در دمای اتاق بوده و در حال اجرای بازی یا برنامه سنگینی نیز نیستند.

مشکل بزرگی که در به‌روزرسانی One UI ۶.۱ برای گوشی های s23 پیش آمده و بایستی سامسونگ فکری به آن داشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها