کد خبر : 33379
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

آیا واقعا رونالدو ریش گذاشته است؟

آیا واقعا رونالدو ریش گذاشته است؟
وایرال شدن عکسهایی از رونالدو با ریش و سیبیل باعث ایجاد این سوال شده که آیا واقعا رونالدو ریش گذاشته است؟؛

به گزارش مارال نیوز، بلند کردن ریش و سیبیل رونالدو و انتشار عکس های آن باعث ایجاد این سوال شده که ریشهای کریستیانو رونالدو با هوش مصنوعی و فتوشاپ درست شده و به او ظاهر متفاوتی داده یا این که رونالدو واقعا دست به این آرایش و بلندکردن ریش هایش زده است؟

بعد از این که مسی در دنیای واقعی برای تغییر استایلش اقدام کرده و ریش گذاشت، حالا بسیاری از کاربران بر این رویه کنجکاوی بودند که اگر رونالدو ریش بگذارد در چه قیافه و تیپی خواهد بود.

به این خاطر یا با کمک از هوش مصنوعی و یا فتوشاپ رونالدو را در تیپ و ظاهر دارای ریش و سیبیل کردند.

این دو تصاویر نیز که در شبکه های اجتماعی از ریش و سیبیل رونالدو در حال وایرال است ساختگی است و رونالدو همچنان با همان تیپ سابقی است که پیش تر از این او را دیده بودیم.

عکس ساختگی از ریش و سیبیل رونالدو

رونالدو در ظاهر متفاوت با ریش البته با کمک ابزارهای ویرایش تصویر

در طول سالیان اخیر بسیاری از بازیکنان برای تنوع هم که شده تیپ و ظاهر خود را تغییر دادند. برای مثال موهایشان را بلند یا خیلی کوتاه کردند، دم اسبی کردند، به موها کش بستند، موهای خود را رنگ کردند، آرایش های عجیب برای موهایشان انجام دادند، خالکوبی و تتوهای مختلف در دستان و بدن و صورتشان انجام دادند و بعضا سر خود را از ته تراشیدند اما رونالدو در میان همه بازیکنان معروف جزو معدود چهره هایی بوده که تیپ و شخصیت اولیه خود را حفظ کرده و تغییر چندانی در آن نداده است.

ثبات شخصیتی در رونالدو در تیپ و ظاهر او نیز برقرار است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها