کد خبر : 29135
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

ساعت پخش و تکرار مسابقه بگو بخند شبکه نسیم با موضوع استندآپ

ساعت پخش و تکرار مسابقه بگو بخند شبکه نسیم با موضوع استندآپ
زمان پخش اول مسابقه استندآپ کمدی بگو بخند و ساعت تکرار بگو بخند با اجرای عبدالله روا از شبکه شبکه نسیم با موضوع استندآپ کمدی را بخوانیم؛

زمان پخش اول مسابقه استندآپ کمدی بگو بخند و ساعت تکرار بگو بخند با اجرای عبدالله روا از شبکه شبکه نسیم با موضوع استندآپ کمدی را بخوانیم.

استندآپ کمدی موضوع مسابقه برنامه بگو بخند با مجری گری عبدالله روا است. بگو بخند چه ساعتی از شبکه نسیم پخش می شود؟ ساعت پخش و تکرار برنامه استندآپ کمدی بگو بخند نسیم با بازپخش آن را مرور کنیم.

یکی از برنامه های پرطرفدار این روزهای شبکه نسیم بگو بخند است. مسابقه ای که از خرداد امسال در حال پخش بوده و مخاطبان خاص خود را پیدا کرده است.

بگو بخند

محوریت این برنامه مسابقه در حضور داوران و دادن رای مثبت یا منفی به آنها در باره اجرای کمدی آنهاست. این اجرا می تواند به صورت استندآپ کمدی، یا کمدی نشسته و یا نمایش نامه و حالت تئاتری، به صورت گروهی یا انفرادی باشد.

زمان پخش بگو بخند شبکه نسیم

ساعت پخش استندآپ کمدی بگو بخند اخیرا با تغییراتی مواجه شده است. این برنامه اخیرا ساعت 23 در روزهای سه شنبه تا جمعه از شبکه نسیم پخش می شود. ساعت های 6:30 صبح و 13:30 دقیقه ظهر نیز بازپخش بگو بخند را از شبکه نسیم شاهد می شویم.

بگو بخند

کارگردانی بگو بخند بر عهده شهاب عباسی بوده و مجری آن نیز عبدالله روا است. علاوه بر این داوران این مسابقه هومن برق نورد، شهرام شکیبا، بیژن بنفشه خواه و خانم نعیمه نظام دوست هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها