کد خبر : 33461
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

تکریم جایگاه مادر توسط باشگاه های فوتبال ایتالیا

تکریم جایگاه مادر توسط باشگاه های فوتبال ایتالیا
چندی از باشگاه های فوتبال ایتالیایی گرامیداشت روز مادر اقدام به تغییر اسم پشت پیراهن بازیکنان با فامیلی مادران بازیکنان خواهند کرد.؛

چندین باشگاه ایتالیایی حاضر در سری آ برای تکریم و بزرگداشت جایگاه زن و مادر، در دیدارهای پیش رو اقدام به تغییر اسم لباس و پیراهن بازیکنان با فامیلی مادرِ بازیکنان خواهند گرفت.

در تغییر انجام یافته، فامیلی درج شده در پشت پیراهن بازیکنان که همان نام خانوادگی پدران بازیکنان است به نام خانوادگی مادرانشان تغییر می کند. البته انجام تغییر مذکور تنها برای روز مادر نخواهد بود چرا که سالگرد تغییر یافتن قانون مهمی در ایتالیا بوده که دادگاه قانون اساسی این کشور اقدام به تصمیم گیری در باره آن کرده است.

در این خصوص و طبق قوانین نام خانوادگی نوزادان تازه متولد شده دیگر از فامیلی پدر گرفته نخواهد شد بلکه بایستی والدین تصمیم خود را بگیرند که فرزندی که به دنیا می آید فامیلی کدام یک را خواهد گرفت.

طی این اقدام باشگاه های فعال ورزشی فوتبال در ایتالیا نیز برای استقبال از این قانون و همچنین گرامیداشت روز مادر اقدام به تغییر اسم پشت پیراهن بازیکنان با فامیلی مادرانشان خواهند کرد.

در این هفته تیم های میلان، تورینو، اودینزه، ورونا، تورینو، لچه، جنوا و کالیاری در تصمیم مذکور مشارکت و حضور خواهند داشت.

البته عنوان شده دیگر باشگاه ها ایتالیایی نیز تمایل داشتند در پروژه مذکور مشارکت کنند ولی به اعتقاد اسکای اسپورت این اتفاق به قدری دیر اطلاع داده شده بود که زمان کافی برای سازماندهی وجود نداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها