کد خبر : 10895
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

آیا بانوان پرسپولیسی می توانند به ورزشگاه آزادی بیایند؟

آیا بانوان پرسپولیسی می توانند به ورزشگاه آزادی بیایند؟

ورزش مارال نیوز، آیا امکان حضور زنان و دختران در ورزشگاه آزادی برای بازی های پرسپولیس نیز مهیا است و بانوان پرسپولیسی می توانند به استادیوم آزادی بیایند؟ با اعلام سهیل مهدی در خصوص امکان حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس با صنعت نفت آبادان تصمیم گیری نهایی در این مورد بر

ورزش مارال نیوز، آیا امکان حضور زنان و دختران در ورزشگاه آزادی برای بازی های پرسپولیس نیز مهیا است و بانوان پرسپولیسی می توانند به استادیوم آزادی بیایند؟

با اعلام سهیل مهدی در خصوص امکان حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس با صنعت نفت آبادان تصمیم گیری نهایی در این مورد بر عهده پلیس و شورای تأمین بوده اما بعید است مانعی در تحقق این موضوع و حضور تماشاگران وجود داشته باشد.

سهیل مهدی همچنین در خصوص بازی هفته پیش پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که با حضور تماشاگران آلومینیومی با وجود محرومیت از تماشاگر برگزار شد اعلام کرد طبق قوانین قرار بود بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما به دلیل اینکه برخی همکاری ها در قسمتهای خاصی انجام نپذیرفته بود تعدادی تماشاگر حاضر شدند و ما بایستی گزارش نماینده بازی را دیده و آن را تحویل ارکان قضایی نماییم تا در نهایت کمیته انضباطی تصمیم نهایی را در این خصوص بگیرد.

برای نخستین بار امکان حضور بانوان در ورزشگاه ازادی در بازی های لیگ برای دیدار استقلال تهران و مس کرمان مهیا شد که طی آن 500 طرفدار پرشور توانستند به ورزشگاه راه یابند.

در صورت اجازه دادن برای حضور بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی این دومین دیدار این هفته در لیگ برتر با حضور بانوان و دختران خواهد بود. اتفاقی که در بازی اول در استقلال افتاده و مشکل خاصی نیز گزارش نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها