کد خبر : 12900
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

استقلال ملاثانی و شمس آذر در صدر لیگ دسته یک فوتبال ایران

استقلال ملاثانی و شمس آذر در صدر لیگ دسته یک فوتبال ایران

به گزارش مارال نیوز، با وجود تیمهای صاحب نام و قدیمی که سابقه حضور در لیگ برتر نیز دارند، شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی در قواره مدعی صعود به لیگ برتر نشان داده اند؛ موضوعی که نشانگر شایستگی این دو تیم است. روز گذشته نیز دیدار دو تیم مدعی شمس آذر قزوین و استقلال

به گزارش مارال نیوز، با وجود تیمهای صاحب نام و قدیمی که سابقه حضور در لیگ برتر نیز دارند، شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی در قواره مدعی صعود به لیگ برتر نشان داده اند؛ موضوعی که نشانگر شایستگی این دو تیم است.

روز گذشته نیز دیدار دو تیم مدعی شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی با تساوی به پایان رسید تا این دو تیم نشان دهند که از نظر تاکتیکی نیز بسیار منسجم و خوب و البته نزدیک به هم هستند و احتمالا تا آخرین روزهای لیگ دسته یک شاهد رقابتی فشرده بین این دو تیم و سایر تیمها باشیم.

شمس آذر قزوین تا بدین جای کار در صدر جدول لیگ یک قرار دارد. آنها از 4 بازی گذشته خود 10 امتیاز کسب کردند. استقلال ملاثانی نیز نزدیک ترین تعقیب کننده قزوینی ها بوده و از 4 دیدار گذشته خود 8 امتیاز کسب کرده است.

این اتفاق بالانشین شدن شمس آذر و استقلال ملاثانی درشرایطی رخ داده که تیمهای بزرگی همچون سایپا، فجر سپاسی شیراز، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم در رده های پایین تر از این دو تیم قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
یکه تازی نماینده قزوین در لیگ یک/ استقلال ملاثانی در تعقیب | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رسید تا فعلا شمس آذر به یکه تازی خود […]

trackback
توقف و شکست بدموقع تیمهای صدرنشین لیگ یک | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال کشور در […]