کد خبر : 10297
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

استوری متفاوت و خاص لوکادیا شاید با مخاطبان خاص

استوری متفاوت و خاص لوکادیا شاید با مخاطبان خاص

خبر مارال نیوز؛ استوری اینستاگرام متفاوت خاص لوکادیا شاید با مخاطبان خاص؛ لوکادیا امروز استوری خاصی که شاید نیازمند رمزگشایی داشته باشد؛ در صقحه رسمی و شخصی اینستاگرام خود گذاشت؛ پیام اینستاگرامی وی شاید دارای مخاطبانی خاص بوده است که البته مشخص نیست دقیقا چه رویدادی اتفاق افتاده که این بازیکن به این نوشته ها

خبر مارال نیوز؛ استوری اینستاگرام متفاوت خاص لوکادیا شاید با مخاطبان خاص؛ لوکادیا امروز استوری خاصی که شاید نیازمند رمزگشایی داشته باشد؛ در صقحه رسمی و شخصی اینستاگرام خود گذاشت؛ پیام اینستاگرامی وی شاید دارای مخاطبانی خاص بوده است که البته مشخص نیست دقیقا چه رویدادی اتفاق افتاده که این بازیکن به این نوشته ها تن داده است.

لوکادیا در استوری جالب خودش را یک هنرمند و طراح و انسان معرفی کرده و نوشته که تنها یک فوتبالیست نیست.

وی از پرسپولیس به عنوان زندگی کنونی خود یاد کرده و اعلام نموده که نباید کسی جرات بکند حرفه ای بودنش را به زیر سوال ببرد.

لوکادیا این را هم در استوری و پیام اینستاگرامیش اضافه کرده که می تواند هر چیزی که دوست داشته باشد را در صفحه شخصیش پست کند و هیچ فردی هم نمی تواند که او را کنترل کند.

متن کامل پیام لوکادیا به زبان انگلیسی در اینستاگرام

استوری لوکادیا

لوکادیا روز گذشته در جریان بازی دوستانه پرسپولیس با فجر سپاسی و در حالی که اولین دیدار خود را برای این تیم انجام می داد؛ موفق به زدن یک گل با ضربه سر تماشایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها