کد خبر : 9282
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

اسپورتینگی ها دست از سر طارمی برنمی دارند

اسپورتینگی ها دست از سر طارمی برنمی دارند

اسپورتینگ لیسبون به عنوان رقیب اصلی پورتو، همچنان دست از سر مهدی طارمی ستاره پورتو بر نمی دارد. جدیدترین جنجالی که بر علیه مهدی طارمی برپا شده را در مارال نیوز بخوانید. در شرایطی که مهدی طارمی این بار بی تقصیر بوده و بدون اینکه حرفی زده یا کاری بکند، باز نقل محافل شد و

اسپورتینگ لیسبون به عنوان رقیب اصلی پورتو، همچنان دست از سر مهدی طارمی ستاره پورتو بر نمی دارد. جدیدترین جنجالی که بر علیه مهدی طارمی برپا شده را در مارال نیوز بخوانید.

در شرایطی که مهدی طارمی این بار بی تقصیر بوده و بدون اینکه حرفی زده یا کاری بکند، باز نقل محافل شد و این موضوع توسط فردی به نام میگاویل براگا که در سمت مسئول ارتباطات اسپورتینگ لیسبون در حال فعالیت است مطرح شد.

فوتبال اسپورتینگ

شادی گل اسپورتینگ لیسبون در جریان لیگ پرتغال

در موضوع طرح شده علیه مهدی طارمی در مصاحبه ای که وی انجام داد در پی تساوی اسپورتینگ در هفته نخست لیگ پرتغال مقابل براگا، اعلام شد که در سال پیش برخی از پنالتی ها برای مهدی طارمی گرفته شد و امید داریم که داوری مناسبی که در بازی قبلی ما وجود داشت همچنان حفظ شود.

به نظر می رسد فشارها از همان هفته های ابتدایی بر روی مهدی طارمی وجود دارد و بایستی این بازیکن با توجه به درخشش در تیم خود، بایستی علاوه بر حفظ آمادگی جسمانی و فیزیکی خود در بالا بردن تمرکز و خودداری از هرگونه پرداختن به حاشیه دقت عمل داشته باشد تا دچار افت روحی و عملکردی نشود. طارمی در دیدار نخست خود در هفته اول برای پورتو دبل کرد و یک پاس گل نیز داد تا علاوه بر انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان، برترین بازیکن هفته اول لیگ پرتغال نیز انتخاب شود تا با بالاترین امتیاز از تمامی بازیکنان پرتغالی حاضر در لیگ در جایگاه فنی مطلوبی قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها