کد خبر : 12671
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

اعلام آخرین اسامی تائید شده بازیکنان تیم ملی شب شنبه

اعلام آخرین اسامی تائید شده بازیکنان تیم ملی شب شنبه

آخرین اسامی تائید شده بازیکنان تیم ملی شنبه شب اعلام می شود. مشخص گردیدن لیست نهایی دعوت شدگان به تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در اردوی اتریش و انجام بازی دوستانه شنبه شب خواهد بود. لیستی که پیش از این از دعوت شدن 24 + 2 بازیکن تیم ملی خبر داده بود به همراه

آخرین اسامی تائید شده بازیکنان تیم ملی شنبه شب اعلام می شود. مشخص گردیدن لیست نهایی دعوت شدگان به تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در اردوی اتریش و انجام بازی دوستانه شنبه شب خواهد بود.

لیستی که پیش از این از دعوت شدن 24 + 2 بازیکن تیم ملی خبر داده بود به همراه بازیکنانی که قرار است لژیونر بوده و تا روزهای اتی اسامی آنها اعلام شود در اردوی اولیه آماده سازی در تهران حاضر شوند و لیست نهایی شنبه شب بعد از چند جلسه تمرین معلوم و اعلام خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی روش فرصت کافی برای پوست اندازی و تست بازیکنان جدیدی که پیش از این در تیم ملی حضور نداشتند یا فرصت کمی به بازی برای آنها داده می شد ندارد و بازیکنان ملی پوش سابق در فرصت کم باقیمانده احتمالا جزو دعوت شدگان نهایی نیز باشند چرا که فرصت چندانی برای آزمون و خطا وجود نداشته و تنها 3 ماه دیگر تا شروع مسابقات جام جهانی باقیمانده است.

تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی روش شدیدا امیدوار است تا بتواند افتخارآفرینی کند و برای نخستین بار از گروه خود در جام جهانی صعود کند.

چیزی که با توجه به مقایسه ای که در گروه های دیگر انجام شده برای تیم ملی امکان پذیر است و کافی است بتوانیم حریف ولز و آمریکا شویم و با برد مقابل این تیمها برای نخستین بار پیام آور شادی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها