کد خبر : 10284
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

افزایش چشمگیر بازدیدهای یک صفحه به خاطر خبر دروغ

افزایش چشمگیر بازدیدهای یک صفحه به خاطر خبر دروغ

به گزارش مارال نیوز؛ خبر انتقال بازیکن اسطوره جهان که در سراسر دنیا کلی طرفدار دارد باعث بالا رفتن جستجوهای گوگل و موتورهای جستجوگر؛ آمار بازدید و فالوئرهای یک باشگاه ریشه دار شده و روز به روز نیز بر تعداد بازدیدها افزوده می شود. شفاف سازی مدیر ورزشی باشگاه دورتموند در این حصوص البته آب

به گزارش مارال نیوز؛ خبر انتقال بازیکن اسطوره جهان که در سراسر دنیا کلی طرفدار دارد باعث بالا رفتن جستجوهای گوگل و موتورهای جستجوگر؛ آمار بازدید و فالوئرهای یک باشگاه ریشه دار شده و روز به روز نیز بر تعداد بازدیدها افزوده می شود.

شفاف سازی مدیر ورزشی باشگاه دورتموند در این حصوص البته آب سردی بر این شایعات و اخبار دروغ بود؛ خبری که از پیوستن رونالدو به بورسیادورتموند پرده بر می داشت اما این اتفاق با خبری که امروز اعلام شد؛ نخواهد افتاد.

سباستین کل اعلام کرده آمارهای بازدید شبکه های اجتماعی و تارنمای دورتموند افزایش یافته اما ما در سیاستهایمان به آمار بازدیدهای صفحاتمان توجه نمی کنیم.

مدیر ورزشی دورتموند این را هم تاکید کرده که موضع ما عدم انتقال رونالدو به دورتموند است و ما به خاطر شایعه و اخبار دروغ پخش شده در جهان؛ اقدام به جذب بازیکن نمی کنیم و افزایش بازدیدها در فضای مجازی نمی تواند موضع ما را تغییر دهد و وظیفه ما شفاف سازی در این باره است.

با این حساب بازدید کنندگان صفحات و سایتها و شبکه های اجتماعی دورتموند که به دنبال خواندن اخباری در خصوص رونالدو بودند، از امروز دیگر اخبار مرتبط با رونالدو را در صفحه باشگاه دورتموند جستجو نخواهند کرد چرا که موضع رسمی دورتموندی ها در این باره اعلام شد و آن عدم خرید رونالدو و شایعه دانسته شدن انتقال او به این تیم آلمانی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها