کد خبر : 32165
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

باشگاه های سابق ژابی در رقابت برای انتخاب او به عنوان سرمربی جدید

باشگاه های سابق ژابی در رقابت برای انتخاب او به عنوان سرمربی جدید
بایرن مونیخ نهایت تلاش خود را برای به خدمت گیری ژابی سرمربی کنونی بایرلورکوزن انجام می دهد.؛

بایرن مونیخ از جمله تیم هایی است که به مانند لیورپول دغدغه انتخاب سرمربی مطرح و خوب را در فصل پیش رو دارد. آنها به نظر نگاه مثبتی به ژابی آلونسو دارند.

با توجه به این که به احتمال زیاد بایرن مونیخ با توماس توخل در پایان فصل قطع همکاری کند و از سوی دیگر یورگن کلوپ نیز با لیورپول نمی خواهد ادامه دهد و در پایان فصل از این باشگاه جدا می شود در نهایت دغدغه انتخاب سرمربی را این دو باشگاه بزرگ دارند.

در این میان ژابی بهترین گزینه برای جانشین شدن سرمربیان کنونی این دو باشگاه می تواند باشد چرا که هم سابقه حضور در باشگاه های لیورپول و مونیخ را داشته و هم این که دارای رزومه مثبت و تحول آفرینی مثبت در بایرلورکوزن شده است.

با ادعایی که دیلی میرر داشته بایرن مونیخ تمایل دارد حقوقی هنگفت بالا به ژابی بدهد تا این سرمربی به لیورپول نرفته و پیشنهاد بایرن مونیخ را برای سرمربیگری در فصل بعد قبول کند.

با ادعای انجام شده بایرنی ها تمایل دارند 23 میلیون یورو به ژابی بدهند تا این چهره سرمربی آتی تیمشان شود. این میزان از دستمزد 4 برابر بیشتر از آنی است که ژابی دربایرلورکوزن دریافت می کند.

در صورت دریافت این میزان حقوق، دستمزد این سرمربی جوان با گواردیولایی که در منچسترسیتی سرمربیگری می کند برابر خواهد شد تا در رتبه اول بیشترین درآمد مربیان دنیا قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها