کد خبر : 21065
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

برای استقلال در یک صحنه دو پنالتی شد

برای استقلال در یک صحنه دو پنالتی شد
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال معتقد است پنالتی گرفته شده برای آنها مقابل نفت آبادان درست بود و حتی در آن صحنه دو پنالتی رخ داد.؛

ریکاردو ساپینتو درتشریح پنالتی گرفته شده برای استقلال مقابل نفت آبادان اعلام کرد صحنه ای که رخ داد یک پنالتی نبود. بلکه دو پنالتی رخ داد.

به گفته وی در هفته سیزدهم لیگ برتر نفتی ها یک بار روی مهدی قائدی و بار دوم روی آرمان رمضانی خطای پنالتی انجام دادند. به گفته این سرمربی پنالتی اعلام شده برای آنها درست بود.

ساپینتو به موضوعات دیگری نیز اشاره کرد. به گفته او نماینده آبادان شهامت بالایی همراه با روح مناسب جنگندگی داشت. برای ما نیز دیدار سختی بود. ما نیز برای موفقیت باید از موقعیت ها استفاده کنیم.

همچنین سرمربی استقلال در بخش دیگر صحبتهای خود به سرعتی دنبال کردن بازی در نیمه دوم توسط استقلالی ها اشاره کرد. این موضوع باعث شد تا بیشتر در پشت 18 قدم حریف دیده شویم. با وجود آن که موقعیت های فراوانی درست نکرده بودیم اما شایسته پیروزی بودیم. حریف نیز در پی استفاده بردن از اشتباه های ما بود. آنها از هر موقعیت خود در پی ایجاد خطر بودند.

وی در خصوص زمین بازی نیز گفت زمین چمن سرعت دیدار را گرفته بود و کمی بلند بود. این اتفاق برای تیمهای دارای سرعت زیاد که بازی کنترلی انجام می دهند اتفاق خوبی نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آیا برخورد یزدانی با شیمبا پنالتی برای مس رفسنجان بود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] صحنه پنالتی استقلال مقابل […]