کد خبر : 5060
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

مقایسه عکس جوانی و پیری سعید آقاخانی و امین حیایی

مقایسه عکس جوانی و پیری سعید آقاخانی و امین حیایی

عکس جوانی و پیری بازیگران طنز پرداز ایران؛ مقایسه عکس قدیمی و جدید از دوران پیری و جوانی دو بازیگر شناخته شده کشور امین حیایی و سعید آقاخانی. در تصاویر زیر جوانی و پیری های سعید آقاخانی و امین حیایی را ببینید. به گزارش مارال نیوز، سعید آقاخانی و امین حیایی دو بازیگر مطرح سینما

عکس جوانی و پیری بازیگران طنز پرداز ایران؛ مقایسه عکس قدیمی و جدید از دوران پیری و جوانی دو بازیگر شناخته شده کشور امین حیایی و سعید آقاخانی. در تصاویر زیر جوانی و پیری های سعید آقاخانی و امین حیایی را ببینید.

به گزارش مارال نیوز، سعید آقاخانی و امین حیایی دو بازیگر مطرح سینما و تلویزیون از یک حیث با هم اشتراک دارند. اینکه هر دو به واسطه حضور در فیلمهای کمدی و طنز در میان مردم محبوب و شناخته شدند.

امین حیایی متولد سال 1349 بوده و سعید آقاخانی نیز در سال 1350 به دنیا آمده تا از نظر سال تولد نیز این دو بازیگر نزدیک به هم باشند.

عکس جوانی و پیری امین حیایی و سعید آقاخانی را در زیر در کنار هم قرار می دهیم تا شما مقایسه کنید و ببینید کدام بازیگر به نظر شما جوانتر مانده و کدام یک نیز بیشتر نسبت به گذشته و جوانی خود دچار تغییرات شده است.

عکس جوانی و پیری امین حیایی مقایسه میزان پیر شدن

عکس جوانی و پیری بازیگران طنز پرداز ایران

سعید آقاخانی عکس قدیمی و جدید

عکس پیری و جوانی سعید آقاخانی بازیگر طنز پرداز

هم سعید آقاخانی و هم امین حیایی جزو بازیگران و کارگردانان مطرح مردمی بوده که به واسطه نقش آفرینی و تلاش های بسیار خوبشان برای خنداندن و سرگرم کردن مردم و ساخت و بازی فیلمهای بسیار زیبا، دربین آحاد مردم دارای محبوبیت هستند. برای این دو هنرمند برجسته کشور آرزوی سلامتی، طول عمر و موفقیت داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها