کد خبر : 4048
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

بیوگرافی یاسین سلمانی + عکسهای جدید بازیکن جوان تیم ملی

بیوگرافی یاسین سلمانی + عکسهای جدید بازیکن جوان تیم ملی

بیوگرافی یاسین سلمانی و نظر این بازیکن در خصوص تیم جدید ش در فصل آینده فوتبال، انتخاب یاسین سلمانی برای ادامه فوتبال استقلال، پرسپولیس، سپاهان یا دیگر تیمهای ایرانی خواهد بود یا به خارج از کشور برای ادامه فوتبال خواهد رفت؟ ابتدا با بیوگرافی کوتاهی از یاسین سلمانی بازیکن جوان آتیه دار کشورمان می پردازیم

بیوگرافی یاسین سلمانی و نظر این بازیکن در خصوص تیم جدید ش در فصل آینده فوتبال، انتخاب یاسین سلمانی برای ادامه فوتبال استقلال، پرسپولیس، سپاهان یا دیگر تیمهای ایرانی خواهد بود یا به خارج از کشور برای ادامه فوتبال خواهد رفت؟

ابتدا با بیوگرافی کوتاهی از یاسین سلمانی بازیکن جوان آتیه دار کشورمان می پردازیم و در ادامه عکسهایی از این بازیکن را نیز قرار می دهیم.

به گزارش مارال نیوز، یاسین سلمانی متولد سال 80 است و در حال حاضر تنها 21 سال سن دارد. دارای اصالتی گرگانی بوده و هم اکنون به عضویت باشگاه سپاهان اصفهان درآمده است.

پست یاسین سلمانی هافبک هجومی و مهاجم بوده و دارای قد یک متر و 83 سانتی متری است.

سلمانی در تیم سپاهان اصفهان شماره خاص و جالب 80 را بر تن می کرد. شماره ای که تاریخ تولد این بازیکن نیز بود.

یاسین سلمانی با لباس تیم ملی

بیوگرافی یاسین سلمانی و عکس جدید در تیم ملی

این بازیکن خوش آتیه و جوان وقتی در سه سال پیش تنها برای دقیقه های کم مقابل تیم شاهین بوشهر به زمین بازی رفت، توانست در این بازی رسمی نخستین تجربه حضور در لیگ برتر را کسب کند و حالا با جلب اعتماد مربیان، توانسته به خوبی خود را در تیم دیکته کند و جزو نفرات اصلی سپاهانی ها لقب بگیرد.

اعتماد ویژه نویدکیا به یاسین سلمانی بعد از قبول کردن سرمربیگری سپاهان باعث خودباوری و درخشش بیشتر یاسین سلمانی نیز شد.

او در مقطعی جوان ترین بازیکن تیم ملی نیز شد. در شهریور ماه سال گذشته یاسین سلمانی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.

یاسین سلمانی کیست

یاسین سلمانی با لباس سپاهان اصفهان

یاسین سلمانی با لباس سپاهان

درخشش سلمانی در سپاهان باعث شده تا یاسین سلمانی در تیررس تیمهای بزرگ داخلی قرار گیرد و چه بسا پیشنهادات خوب خاری و اروپایی نیز در آینده به او داده شود.

حضور یاسین سلمانی در تیم ملی امید

یاسین سلمانی در تیم ملی فوتبال امید کشورمان نیز در جام ملت های آسیا حضور داشت، هر چند تیم ملی کشورمان در این دوره ضعیف ظاهر شده و در گروه خود و در مقابل تیمهای کم نام و نشان از جمله قطر و ترکمنستان، نتوانست عرض اندام کند و در نتیجه خیلی زود حذف شد.

عکسها و بیوگرافی زندگینامه یاسین سلمانی

بیوگرافی یاسین سلمانی

گفته شده که قرارداد یاسین سلمانی با تیم سپاهان به اتمام رسیده و تیمهای استقلال و پرسپولیس و سپاهان درصدد جذب او هستند. حتی شنیده ها از داشتن پیشنهادات خارج از ایران نیز برای اوست.

اما نظر و دیدگاه یاسین سلمانی در خصوص تیم آینده خود چیست؟

وی در گفتگویی اعلام کرده که نمی خواهد و دوست ندارد به این زودی تصمیم خود را بگیرد و پیشنهاداتی که هست در حال بررسی است تا در آینده چه اتفاقی رخ دهد.

وی از گفتن پیشنهادهای داخلی و خارجی و اسم آنها خودداری کرد و تاکید نمود که تمایلی به تصمیم گیری زود ندارد ولی احتمالا این هفته تصمیم خود را برای انتخاب تیم باشگاهی فصل آینده خود بگیرد.

عکس غیرفوتبالی شخصی یاسین سلمانی در دل طبیعت و جنگل

عکس کمتر دیده شده از یاسین سلمانی

یاسین سلمانی عکس خارج از فوتبال در طبیعت

یاسین سلمانی جوان آتیه دار فوتبال کشورمان الان در مقطع حساسی از فوتبال حرفه ای خود قرار دارد و در صورت انتخاب تیم صحیح و بیشتر قدر دانستن خود، می تواند به یکی از ستاره های افسانه ای و ماندگار تیم ملی و فوتبال کشورمان تبدیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها