کد خبر : 31381
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

تاریخ شروع جام جهانی فوتبال نوجوانان در حضور ایران، انگلیس و برزیل

تاریخ شروع جام جهانی فوتبال نوجوانان در حضور ایران، انگلیس و برزیل
زمان شروع بازی های ایران در جام جهانی نوجوانان. تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران توانسته در این دوره به جام جهانی فوتبال نوجوانان راه یابد. ؛

زمان شروع بازی های ایران در جام جهانی نوجوانان. تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران توانسته در این دوره به جام جهانی فوتبال نوجوانان راه یابد. ایران در گروه بندی مسابقات جام جهانی زیر 17 سال با انگلیس و برزیل نیز همگروه شده است.

بازی های جذابی که ملی پوشان کشورمان در این گروه خواهند داشت. میزبانی این دوره از مسابقات جام جهانی زیر 17 سال در کشور آسیایی اندونزی خواهد بود.

طبق اعلام قبلی تاریخ شروع مسابقات جام جهانی زیر 17 سال از 19 آبان ماه سال جاری بوده و بازی فینال نیز در یازدهم آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

امیدواریم تیم ملی نوجوانان بتواند از گروه بسیار سختی که قرار گرفته صعود کرده و بتواند راهی دور بعدی شود.

همگروه های تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی زیر 17 سال

نوجوانان ملی پوش در گروه خود با برزیل، انگلیس و تیمی به نام نیوکالدونیا که برای سرمربی تیم ملی نوجوانان و کادر فنی و بازیکنان نیز شاید اندکی ناشناس باشد، همگروه شده اند.

ملی پوشان کشورمان با هدایت حسین عبدی قرار است در این آوردگاه مهم حاضر شوند. در حالی که تیم ملی امید کشورمان از راهیابی به المپیک چندی پیش بازماند. امیدها به ملی پوشان نوجوان بوده تا در جام جهانی و مسابقات جام جهانی زیر 17 سال در پی افتخارآفرینی باشند.

گروه بندی

نوجوانان ملی پوش و نبرد با برزیل دومین تیم پرافتخار جام جهانی زیر 17 سال

نسلی که می تواند آینده ساز و پشتوانه خوبی برای تیم ملی امید و در ادامه تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشد. گروه بسیار سختی که ایران در آن قرار گرفته. به گونه ای که برزیلی ها در رده سنی نوجوانان بعد از نیجریه به عنوان دومین تیم پرافتخار در این رده سنی محسوب می شوند.

گفتنی است تیم آسیایی اندونزی که میزبان این رقابت ها نیز می باشد با تیم های اکوادور، پاناما و مراکش همگروه شده است.

همچنین ژاپنی ها نیز با تیم های آرژانتین، سنگال و لهستان همگروه شدند که قرعه سامورایی ها نیز به مانند ایران به نظر سخت می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آخرین وضعیت مصدومیت نیمار بعد ازبازی برزیل اروگوئه | مارال نیوز
7 ماه قبل

[…] جهانی 2026 تیم ملی برزیل با مصدومیت […]