کد خبر : 32152
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۳۲

تقدیر گواردیولا از ذهنیت بازیکنان منچسترسیتی

تقدیر گواردیولا از ذهنیت بازیکنان منچسترسیتی
پپ گواردیولا از ذهنیت بازیکنان منچسترسیتی و همچنین تلاش آنها برای پیروزی تقدیر کرد.؛

بعد از پیروزی یک گله منچسترسیتی مقابل بورنموث در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا اقدام به تمجید از ذهنیت بازیکنان و تلاش آنان کرد.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد برد تیمش مقابل بورنموث که با تک گل فیل فودن به ثمر نشست اعلام کرد بازیکنانش سوپرمن هستند و از ذهنیتی بی نظیر برخوردارند. اطلاع ندارم در پایان فصل چه سرنوشتی در انتظارمان است ولی در کنار آنان خواهم بود.

سرمربی موفق سیتی پپ گواردیولا درباره شرایط فیل فودن و گلزنی این بازیکن که سه امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد نیز گفت این بازیکن مدت هاست به بازیکنی درجه یک تبدیل شده است. پیش تر از این او یک پسربچه بود و اکنون ستاره درجه یک در دنیای فوتبال است و بسیار خوب است.

توانایی بازی کردن فیل فودن در همه پست ها

او به شرایط و آمادگی فیل فودن نیز اشاره کرد که توانایی بازی کردن در همه جا را دارد علی الخصوص در پست های مرکزی که بسیار خوب عمل می کند.

وی همچنین به کنترل و استارت زدن و بازی خوب فیل فودن نیز اشاره کرد. موضوعی که مهمتر از گلزنی اوست.

پپ گواردیولا همچنین به انجام بازی در هر سه روز یکبار تیمش هم اشاره کرد و افزود تیمشان بیشتر از بقیه باشگاه ها دیدار دارند و برای تقویم مسابقات بسیار متشکر است. این بازی ها بسیار زیاد است ولی باید کار ادامه پیدا نماید. به این امید داریم به زودی قادر شویم یک هفته از استراحت برخوردار شویم تا به بازیکنان و پاهایشان استراحت داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها