کد خبر : 17357
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

تلاش رکن آذین خاورمینه مقابل تیم مدعی سن ایچ ساوه

تلاش رکن آذین خاورمینه مقابل تیم مدعی سن ایچ ساوه
تلاشهای تیم خوب و شایسته رکن آذین خاورمیانه مقابل تیم مدعی سن ایچ ساوه برای فاصله گرفتن از قعر جدول منجر به نتیجه نشد و آنها شکست نزدیکی را متحمل شدند.؛

تلاش تیم فوتسال رکن آذین خاورمیانه تیم قعرنشین لیگ برتر مقابل سن ایچ ساوه. دیداری که با بازی خوب هر دو تیم و البته بدشانسی رکن آذین در نتیجه گیری در لیگ برتر همراه شد.

رکن آذین خاورمیانه که تا بدین جای کار در 11 هفته گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده بود، در تلاش بود مقابل سن ایچ تیم مدعی قهرمانی روند خوب و توانمندی های خود را نشان دهد. هر چند در نهایت این اتفاق با وجود شروع بازی خوب توسط آنها در نتیجه گیری رقم زده نشد.

در نهایت سن ایچ توانست 4 بر 2 مقابل میهمان خود به برتری برسد. رکن آذین در این دیدار با گل محمد عیدی مقابل حریفش پیش افتاد. البته این پایان کار نبود چرا که با دبل روح الله ایثاری و تک گلهای فرشید نادری و پژمان بهادیوند سن ایچ توانست 3 امتیاز مورد انتظار مسابقه را از آن خود کند.

در دیگر دیدار این مسابقات فرش آرا با نتیجه 3 بر 1 قند کاترین آمل را شکست داد. پاسارگاد قم نیز با دو گل مقاومت البرز را شکست داد. مس سونگون نیز که صدرنشین بلامنازع لیگ برتر فوتسال کشور بود در مقابل گیتی پسند اصفهان شکست خورد.

سن ایچ با این پیروزی 28 امتیازی شده و به رتبه سوم صعود کرد. آنها با تیم صدرنشین مس سونگون فقط دو امتیاز فاصله دارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها