کد خبر : 32101
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

تیم احتمالی بعدی یوشوا کیمیش در صورت عدم تمدید قرارداد با بایرن

تیم احتمالی بعدی یوشوا کیمیش در صورت عدم تمدید قرارداد با بایرن
باشگاه بعدی یوشوا کیمیش در صورت عدم تمدید قرارداد با بایرن کجا می تواند باشد؟؛

در صورت این که یوشوا کیمیش با بایرن مونیخ قرارداد جدیدی به امضا نرسانده و یا قراردادش را تمدید ننماید باید شاهد جدایی و رفتن به تیم دیگر این ستاره باشیم.

بازیکنی که به نظر در بایرن مونیخ و در این روزهای اخیر چندان شاداب به نظر نرسیده و همه چیز بر وفق مرادش نیست.

بایرن مونیخ در هفته های اخیر در کسب نتایج خوب عاجر مانده است. آنها بعد از شکست به بایرلورکوزن و لاتزیو در بازی رفت لیگ قهرمانان دیشب نیز به بوخوم باختند. خود یوشوا کیمیش نیز در شرایط چندان خوبی به سر نمی برد و گمانه زنی ها و همچنین بررسی شرایط اخیر نشان می دهد که وی تا بدین لحظه میانه چندان خوبی با توخل سرمربی بایرنی ها یا دستیارانش ندارد.

چنانچه توخل در بایرن مونیخ ماندنی شود احتمال جدایی یوشوا کیمیش شاید قوت بیشتری به خود بگیرد.

قرارداد در شرف پایان کیمیش با بایرن مونیخ

قرارداد یوشوا کیمیش در سال 2025 به پایان می رسد ولی بایرن مونیخ برای این که بتواند او را به قیمت خوبی بفروشد بایستی در تابستان سال جاری دست به کار شود.

از تیم هایی که به نظر می رسد در صورت عدم تمدید قرارداد یوشوا کیمیش با بایرن مونیخ خواهان به خدمت گیری او باشند می توان به بارسلونا که به نظر خواهان جدی اوست اشاره کرد.

همچنین رقابت باشگاههایی همچون منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول از لیگ جزیره و همچنین پاری سن ژرمن از لیگ یک فرانسه را نیز در این مسیر شاهد باشیم. این تیمها نیز به نظر دیدگاه مثبتی نسبت به خریداری یوشوا کیمیش دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها