کد خبر : 31590
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

تیم ملی نوجوانان ایران در صورت پیروزی برابر مراکش با چه تیمی بازی می کند؟

تیم ملی نوجوانان ایران در صورت پیروزی برابر مراکش با چه تیمی بازی می کند؟
بازی بعدی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی در صورت پیروزی برابر مراکش؟ برنده دیدار نوجوانان ایران با مراکش با چه تیمی در مرحله یک چهارم نهایی نوجوانان زیر 17 سال بازی خواهد کرد؟؛

بازی بعدی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی در صورت پیروزی برابر مراکش؟ برنده دیدار نوجوانان ایران با مراکش با چه تیمی در مرحله یک چهارم نهایی نوجوانان زیر 17 سال بازی خواهد کرد؟

همان طور که مستحضرید در مرحله یک هشتم نهایی نوجوانان فوتبال زیر 17 سال ایران بایستی به مصاف مراکش برود. دیداری که روز سه شنبه از ساعت 15:30 دقیقه برگزار خواهد شد.

ملی پوشان کشورمان چنانچه بتوانند مقابل مراکش به برتری برسند باید به مصاف برنده دیدار دو تیم مالت و مکزیک بروند.

بر روی کاغذ به نظر می رسد که شانس مکزیک کمی بیشتر از مالت باشد. هر چند در این رده سنی داشتن روحیه و همچنین پرداخت به مسائل روانی و استفاده از موقعیت ها حرف اول را در تعیین تیم پیروز داشته و از قبل نمی توان تیمی را پیروز دانست.

ملی پوشان کشورمان نیز مقابل مراکش کار سختی خواهند داشت. به خصوص این که این تیم خوب آفریقایی در گروه اول مسابقات در جام جهانی زیر 17 سال توانسته بود به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کند.

جدول

جدول مسابقات جام جهانی فوتبال زیر 17 سال به میزبانی اندونزی

همچنین در دیگر سوی جدول انگلیس با ازبکستان مصاف کرده و فرانسه با سنگال دیدار خواهد داشت. از مجموع این 4 تیم دیگر نیز تیم برنده در دیدارهای روبرو و سپس بازی تیم های برنده مقابل هم، باید در نیمه نهایی به مصاف یکی از چهار تیم مالت، مکزیک، ایران یا مراکش برود.

با توجه به شرایط جدول و تیم ها به نظر می رسد که بازی های بسیار نزدیکی را از تیم های راه یافته به مرحله حذفی جام جهانی ببینیم.

تیم فوتبال نوجوانان ایران نیز امید زیادی برای تداوم شگفتی های خود دارد و امیدواریم با حفظ روحیه لازم و شکست دادن مراکش در مقابل یکی از تیم های مکزیک یا مالت نیز بدرخشیم و راهی نیمه نهایی شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حفظ آمادگی سریع مراکش بعد بازی با کنگو برای دیدار با زامبیا | مارال نیوز
3 ماه قبل

[…] تیم ملی فوتبال مراکش در جام ملت های […]