کد خبر : 32104
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

حریف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله حذفی یک چهارم نهایی جام جهانی

حریف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله حذفی یک چهارم نهایی جام جهانی
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با چه تیمی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی دیدار خواهد داشت؟؛

با برد تاهیتی در مرحله گروهی حریف بعدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی 2024 مشخص شد. در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل تاهیتی حریف بعدی ملی پوشان کشورمان در مرحله حذفی یک چهارم نهایی مشخص شد.

با وجود این که تیم ملی فوتبال ساحلی امارات توانست بعد تساوی بدون گل مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی ایتالیا را شکست دهد اما به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرد.

در نهایت با توجه به صعود امارات به عنوان تیم دوم گروه خود، آنها مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی قرار خواهند گرفت.

دو تیم ایتالیا و امارات هر دو در گروه خود 6 امتیازی بودند اما از نظر تفاضل اماراتی ها در شرایط ضعیفتری نسبت به ایتالیا قرار داشتند تا ایتالیا به عنوان تیم اول گروه خود صعود کند و مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی قرار نگیرد.

ساحلی

با توجه به سه پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله گروهی مقابل آرژانتین، اسپانیا و تاهیتی در نهایت ملی پوشان به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی شدند تا با تیم دوم گروه مقابلشان یعنی امارات دیدار داشته باشند.

اماراتی که میزبان نیز است اما مطمئنا کار سختی را مقابل ملی پوشان شایسته کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها