کد خبر : 1663
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

خریدار جدید باشگاه چلسی کیست

خریدار جدید باشگاه چلسی کیست

خریدار جدید باشگاه چلسی کیست؟ بعد از رومن آبراموویچ چه کسی چلسی را خرید و آیا با بیوگرافی تاد بولی مالک جدید باشگاه چلسی آشنا هستید؟ طبق خبر رسمی که از سوی باشگاه چلسی اعلام شد؛ به صورت رسمی توافق برای خرید باشگاه چلسی انجام پذیرفته است. گروه آمریکایی که سرمایه دارهای آمریکایی نیز هستند؛

خریدار جدید باشگاه چلسی کیست؟ بعد از رومن آبراموویچ چه کسی چلسی را خرید و آیا با بیوگرافی تاد بولی مالک جدید باشگاه چلسی آشنا هستید؟

طبق خبر رسمی که از سوی باشگاه چلسی اعلام شد؛ به صورت رسمی توافق برای خرید باشگاه چلسی انجام پذیرفته است. گروه آمریکایی که سرمایه دارهای آمریکایی نیز هستند؛ از مالکان و خریداران جدید چلسی هستند.

این گروه آمریکایی با مالکی به نام تاد بولی شناخته و در سطح جهان معرفی شدند و توسط این فرد مدیریت می شوند. هزینه و مبلغی که برای خرید باشگاه چلسی انجام شده 2.5 میلیارد پوند برای خریداری سهام باشگاه است و بخشهای دیگر نیز به حساب بانکی مسدود شده واریز می گردد. ه

همچنین توجه به امور خیریه به مانند آبراموویچ از دیگر سیاستهای این گروه سرمایه گذاری که چلسی را خریداری کردند؛ می باشد.

تاد بولی خریدار جدید چلسی

مالک خریدار جدید چلسی تاد بولی

توجه به مخارج بنیاد چلسی و همچنین آکادمی، توسعه باشگاه، توجه به تیم بانوان و استادیوم اختصاصی زنان از دیگر تعهدات و تلاش های تاد بولی در باشگاه چلسی و مدیریتش در آن خواهد بود.

باید دید آیا در زمان تاد بولی موفقیتهای دوران ابراموییچ در چلسی تکرار خواهد شد یا اینکه بهتر از قبل، موفقیت در چلسی را شاهد خواهیم بود.

خریدار جدید چلسی بعد از آبراموویچ

خریدار جدید چلسی بعد از آبراموویچ

چلسی در برخی از فصول خارج از حد تصور ظاهر شده و با بازیهای درخشان و قوی و خوب؛ جامهای مختلفی را کسب کرده اما فراز و نشیبهای این تیم به مانند دیگر تیمهای انگلیسی کمی به مذاق هواداران خوش نیامده است و شاید در دوران مدیریت جدید؛ تلاشها برای کاهش شکستهای تیمی کمتر شود.

چلسی همواره در کنار تیمهایی همچون منچستریونایتد، آرسنال، لیورپول، منچستر سیتی، تاتنهام به عنوان یکی از تیمهای صدر جدولی لیگ جزیره و مدعی کسب جام در جام اتحادیه، جزیره و حذفی انگلیس شناخته شده و با مالک و خریدار جدید شاید در سودای کسب افتخار مجدد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و خریدار چلسی که جدیدا جانشین […]

trackback
سرمربی که بیکاری را دوست ندارد/ بازگشت با هر قیمتی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سرمربی موفق چلسی که از نظر عملکرد […]