کد خبر : 6506
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۴

دلخوری هموطن اریک هالند از قرارداد او با منچسترسیتی

دلخوری هموطن اریک هالند از قرارداد او با منچسترسیتی

دلخوری هموطن و استاد اریک هالند «اوله گونر سولشر» بابت قرارداد هالند با منچستر سیتی و اینکه انتخاب او می توانست تصمیم بهتر و سازنده تری باشد. به گزارش مارال نیوز، اوله گونر سولشر مربی نروژی سابق منچستر یونایتد؛ از اینکه اریک هالند به تیم سابق خودش یعنی منچستر یونایتد نرفته و در مقابل به

دلخوری هموطن و استاد اریک هالند «اوله گونر سولشر» بابت قرارداد هالند با منچستر سیتی و اینکه انتخاب او می توانست تصمیم بهتر و سازنده تری باشد.

به گزارش مارال نیوز، اوله گونر سولشر مربی نروژی سابق منچستر یونایتد؛ از اینکه اریک هالند به تیم سابق خودش یعنی منچستر یونایتد نرفته و در مقابل به سمت رقیت یونایتد رفته کمی دلخور شده است و در پیامی که به هالند فرستاده ضمن آرزوی موفقیت برای او گفته کار خوبی کردی که به منچستر رفتی اما باشگاهت را اشتباه انتخاب نمودی.

ارتباط خوب سولشر با اریک هالند

هالند و سولشر از قدیم الایام با هم رابطه خوبی داشتند و قبل از معروف شدن اریک هالند زیر نظر این مربی برجسته نروژی تمریناتش را سپری می کرد.

پیش تر از این و در زمانی که سولشر در منچستریونایتد مربیگری می کرد نیز اریک هالند در یک قدمی پیوستن به منچستر یونایتد بود اما ان زمان باشگاه بورسیا دورتمند این اجازه را نداده و همچنین شرایط انتقال فراهم نشده بود.

البته هالند خود اعتقاد دیگری داشته و می گوید از وقتی بازیکن بوده تصمیم های خوبی برای انتخاب تیمهای باشگاهیش گرفته است و تصمیم گذشته او در انتخاب دورتموند و همچنین سالزبورگ خوب و مفید برای آینده ورزشی و فوتبالیش بوده است و به نظر می رسد که انتخاب سیتی هم برایش خوش یمن باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جدید از جمله اریک هالند رونمایی […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اریک هالند در دیدار با وستهام دو بار دروازه حریف را در حالی که تیمشان میهمان نیز بود، باز کرد تا با گلهای دقایق 35 و 66 منچسترسیتی جشن پیروزی در نخستین هفته لیگ جزیره را بگیرد. البته یکی از گلهای هالند در این مسابقه از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید. […]

trackback
هر بازی یک گل برای هالند در سیتی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] عملکرد اریک هالند تا به این جای کار […]

trackback
تمسخر روزنامه انگلیسی توسط کوین دی بروینه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ستاره بلژیکی منچسترسیتی اقدام به تمسخر و […]