کد خبر : 16584
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

دوست داشتن مسی توسط رونالدو/ او را حمایت نمی کنم

دوست داشتن مسی توسط رونالدو/ او را حمایت نمی کنم
رونالدو نازاریو مسی را دوست دارد و البته این به معنای حمایت کردن از او نیست. این حرفها را رونالدو در آخرین مصاحبه خود بیان کرده است.؛

رونالدو اعلام کرده که مسی را دوست دارد ولی او را پشتیبانی نمی کند. ستاره برزیلی فوتبال جهان رونالدو نازاریو مصاحبه متفاوتی با روزنامه گاردین در خصوص مسی و تیم ملی آرژانتین داشته است.

رونالدونازاریو برزیلی اعلام داشته که طاقت دیدن قهرمان شدن لیونل مسی را ندارد. همیشه جدال برزیل و آرژانتین بزرگ و دیدنی بوده و بازی های باورنکردنی با هم داشتیم اما قهرمان شدن آرژانتین در تخیل من نمی گنجد.

وقتی که خبرنگار از رونالدو در ادامه پرسید که آیا به نظر تو لیونل مسی شایستگی قهرمان شدن را دارد رونالدو نازاریو جواب داد: مشخص است که ستاره آرژانتینی شایسته قهرمانی است. من او را دوست می دارم البته پشتیبانی از او نخواهم کرد. او نیز این موضوع را درک می کند و مطمئنم که مسی نیز همین حس متقابل را به ما خواهد داشت.

برزیل در مقطعی در سال 2014 با بازی زیبای رونالدو نازاریو در جام جهانی 2014 کره و ژاپن توانست به عنوان قهرمانی جام جهانی برسد. آنها امیدوارند بار دیگر این بار با عملکرد مناسب ستاره هایی همچون وینیسیوس به ششمین قهرمانی جام جهانی خود برسند. از سویی دیگر آرژانتین در پی پایان دادن به عدم موفقیت خود در جام جهانی با لیونل مسی است. مسی با لباس آرژانتین تا کنون نتوانسته فاتح جام جهانی بشود و این آخرین فرصت اوست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
فاصله 6 گل مسی تا رونالدو برای 700 تایی شدن + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رونالدو، لیونل مسی کار سختی در پیش […]