کد خبر : 9975
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

روحیه مضاعف شاگردان یحیی با اقدام مالی مدیرعامل باشگاه

روحیه مضاعف شاگردان یحیی با اقدام مالی مدیرعامل باشگاه

خبر مارال نیوز؛ با تصمیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، شاگردان یحیی گل محمدی پیش از تقابل بسیار حساس و سرنوشت ساز مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر شارژ مالی شدند و بدین منظور بخشی از رقم های قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد. طبق اعلام رسمی 20 درصد از میزان قراردادهای بازیکنان پرداخت

خبر مارال نیوز؛ با تصمیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، شاگردان یحیی گل محمدی پیش از تقابل بسیار حساس و سرنوشت ساز مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر شارژ مالی شدند و بدین منظور بخشی از رقم های قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد.

طبق اعلام رسمی 20 درصد از میزان قراردادهای بازیکنان پرداخت شد تا شاگردان یحیی با روحیه بهتری مقابل حریف خوزستانی و آسیایی خود قرار بگیرند.

دیدار فولاد و پرسپولیس فردا ساعت هشت و نیم شب آغاز خواهد شد.

فولاد جواد نکونام در جام باشگاه های آسیا نیز خوش درخشیده و توانسته به مرحله بعدی و حذفی جام آسیا راه یابد تا به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابتها محسوب شود. دیدارهای فولاد خوزستان از ماه های آتی در جام باشگاه های آسیا مقابل حریفانی از غرب آسیا پیگیری خواهد شد.

تیمی پرسپولیس شارژ روحیه

استقلال و پرسپولیس به دلیل سخت گیری های فیفا از دور مسابقات باشگاه های آسیا در سال پیش خط خوردند و سپاهان نیز در مرحله گروهی حذف شد تا تنها امید کشورمان به درخشش فولادی ها باشد.

تقابل فردای پرسپولیس یحیی گل محمدی با فولاد جواد نکونام می تواند زیباترین و تاکتیکی ترین مسابقه چند وقت اخیر فوتبال ایران باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها