کد خبر : 21100
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

رکورد لایک پست اینستاگرام مسی دیوانه کننده است

رکورد لایک پست اینستاگرام مسی دیوانه کننده است
لیونل مسی در اینستاگرام نیز رکورد شکست. رکورد لایک هایی که از تعداد جمعیت کشور انگلیس نیز بیشتر شد.؛

یک عکاس به توضیح شمار لایک های اینستاگرامی پست آخر لیونل مسی پرداخت. او در تشریح تعداد لایک و محبوبیت مسی آن را دیوانه کننده خطاب کرد.

عکاس صحنه های ماندگار قهرمانی آرژانتین در جام جهانی شاون بوتریل که عکس او از مسی نیز 72 میلیون لایک را ازآن خود کرد اعلام کرد چنین رکوردی واقعا دیوانه کننده است. این میزان از طرفدار و لایک کردن حتی بیشتر از جمعیت کل کشور انگلیس است. مسی در شبکه های اجتماعی نیز هوشمندانه کار می کند. عکسی که مسی برای قهرمانی در جام جهانی در اینستاگرام نیز انتخاب کرد هوشمندانه بود البته من نسخه واقعی آن را که با زاویه بزرگتری بود دوست دارم. آن هرج و مرج دوست داشتنی تر بود. افرادی که با شکل خاص به بزرگی مسی و جام نگاه می کردند . کسانی که در حال عکس و فیلمبرداری بودند.

شاوتن بوتریل عکاس انگلیسی این را نیز گفت در هنگام گرفتن این عکس که لایک زیادی در اینستاگرام گرفت مسی بعد از فاصله گرفتن از خانواده به سمت خواداران رفت. بنابراین در مقابل یک بیلبورد چشم انتظار نزدیکی مسی به سمت طرفداران را می کشیدم. بعد از آن همه اتفاقات به یکباره رقم خورد. مسی بعد از شیرجه زدن درست در مقابل من قرار گرفت. او در آن لحظه روی شانه آگوئرو بود.

رکورد لایک پست اینستاگرام مسی دیوانه کننده است

پست مسی که به اندازه جمعیت انگلیس لایک خورد

این پست و عکس از لیونل مسی شمار لایک های اینستاگرام را جا به جا کرد. 72 میلیون لایک برای این پست رکوردی است که مسی در فضای مجازی از آن خود کرد تا بالاترین محبوبیت در یک پست را از آن خود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رکوردهایی که مسی هنوز نشکسته است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مسی فرصت این را دارد […]