کد خبر : 4193
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

زمان برگزاری انتخابات هیئت شمشیربازی اردبیل مشخص شد

زمان برگزاری انتخابات هیئت شمشیربازی اردبیل مشخص شد

سرپرست هیئت شمشیربازی استان اردبیل هادی صباغی در خصوص زمان برگزاری انتخابات هیئت شمشیربازی اردبیل مطالبی را بیان کرد. به گزارش مارال نیوز، به نقل از کانال تلگرامی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، هادی صباغی اعلام کرد: انتخابات رئیس هیئت شمشیربازی استان دهه اول تیرماه برگزار می شود به گفته صباغی با توافق اداره کل ورزش

سرپرست هیئت شمشیربازی استان اردبیل هادی صباغی در خصوص زمان برگزاری انتخابات هیئت شمشیربازی اردبیل مطالبی را بیان کرد.

به گزارش مارال نیوز، به نقل از کانال تلگرامی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، هادی صباغی اعلام کرد: انتخابات رئیس هیئت شمشیربازی استان دهه اول تیرماه برگزار می شود

به گفته صباغی با توافق اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون شمشیربازی انتخابات هیئت استان احتمال زیاد 4 تیرماه برگزار خواهد شد.

هادی صباغی این را هم یادآور شد که بنده و آقای آقاجانی برای این مسئولیت ثبت نام کرده ایم و کارهای اداری هم انجام شده و با انتخاب مجمع, رئیس هیئت برای چهار سال آتی نهایی خواهد شد.

به گفته وی انتخابات با حضور دکتر باقرزاده سرپرست محترم فدراسیون برگزار خواهد شد و انشاالله حضور ایشان در اردبیل مایه خیر و برکت برای این رشته ورزشی خواهد بود.

همچنین صباغی یادآور شد: اساس کارهای هیئت همچنان در سه حوزه استعدادیابی, تجهیز و توسعه متمرکز شده است و قطعا تلاش خواهیم کرد پس از پشت سر گذاشتن دوره سخت کرونا, مجددا خلاهای ایجاد شده را ترمیم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها