کد خبر : 258
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

ساعت و زمان پخش سریال بزنگاه در سال 1401 از شبکه آی فیلم

ساعت و زمان پخش سریال بزنگاه در سال 1401 از شبکه آی فیلم

سریال بزنگاه چه ساعت و روزهایی پخش می شود؟ ساعت پخش سریال بزنگاه در سال 1401 مشخص شد. سریال زیبایی که به کارگردانی رضا عطاران و با درخشش مرجانه گلچین، حمید لولایی، علی صادقی، نیکی نصیریان، سوسن پرور و … تولید شده مجددا پخش خواهد شد. از 22 فروردین ماه 1401 یعنی روز دوشنبه مجددا

سریال بزنگاه چه ساعت و روزهایی پخش می شود؟ ساعت پخش سریال بزنگاه در سال 1401 مشخص شد. سریال زیبایی که به کارگردانی رضا عطاران و با درخشش مرجانه گلچین، حمید لولایی، علی صادقی، نیکی نصیریان، سوسن پرور و … تولید شده مجددا پخش خواهد شد.

از 22 فروردین ماه 1401 یعنی روز دوشنبه مجددا سریال بزنگاه رضا عطاران روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت. این سریال با وجود اینکه 14 سال پیش ساخته شده و خیلی از ایرانیها و فیلم دوستان آن را دیده اند، اما باز هم طرفداران خود را داشته و باز هم عده ای را جلوی تلویزیون میخ کوب می کند.

ساعت پخش سریال بزنگاه

این سریال طنز و اجتماعی هر شب ساعت 20 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. پیش از این و برای نخستین بار سریال بزنگاه در رمضان سال 1387 از شبکه سوم سیما پخش شد.

هر چند تکرار مستمر سریالهای گذشته مورد انتقاد جدی اهالی فرهنگ و هنردوستان و عموم مردم واقع شده اما از زیباییهای سریالهایی که در زمان گذشته تولید و پخش می شد هر قدر هم بگوییم، باز کم گفته ایم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تداخل ساعت بازی والیبال ایران و هلند با بازی پرسپولیس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیوز؛ تداخل در زمان پخش برگزاری و پخش […]

trackback
سریال هزاران چشم چه ساعتی از آی فیلم پخش می شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مجددا از شبکه آی فیلم سیما پخش خواهد […]