کد خبر : 8925
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

سلفی رضا قوچان نژاد با پسرش دوران در مکان متفاوت

سلفی رضا قوچان نژاد با پسرش دوران در مکان متفاوت

عکس سلفی رضا قوچان نژاد با پسرش دوران در مکان متفاوت و کافی شاپ اروپایی، عکسی از غذا خوردن دوران پسر رضا قوچان نژاد؛ عکسهای سلفی رضا قوچان نژاد در کشور هلند به همراه پسرس را ببینید. رضا قوچان نژاد که با خانم بیات ازدواج کرده اکنون یک پسر به نام دوران دارد. گلهای خاطره

عکس سلفی رضا قوچان نژاد با پسرش دوران در مکان متفاوت و کافی شاپ اروپایی، عکسی از غذا خوردن دوران پسر رضا قوچان نژاد؛ عکسهای سلفی رضا قوچان نژاد در کشور هلند به همراه پسرس را ببینید.

رضا قوچان نژاد که با خانم بیات ازدواج کرده اکنون یک پسر به نام دوران دارد. گلهای خاطره انگیز و بازی های زیبای قوچی در تیم ملی در ذهن همه فوتبال دوستان باقی مانده و او را به یک اسطوره ورزشی تبدیل کرده است.

با تداوم راه پدر، دوران قوچان نژاد نیز اگر به فوتبال علاقه مند باشد، می تواند موفقیتهای شگرفی را در ورزش و فوتبال کسب کند.

گل خاطره انگیز رضا قوچان نژاد مقابل کره جنوبی در دقایق پایانی در کشور سئول نیز که عامل صعود ایران به جام جهانی شد، به مانند گل خداداد عزیزی به استرالیا در سیدنی، در خاطره ها حک شده است.

رضا قوچان نژاد با حضور در یکی از کافی شاپهای کشور هلند عکسهای سلفی انداخته که در زیر این عکسهای سلفی را می بینید.

عکسهای دوران قوچان نژاد و پدرش به صورت سلفی

سلفی های خانوادگی رضا قوچان نژاد

عکس قوچان نژاد بزرگ و کوچک کنار همدیگر

رضا قوچان نژاد با پسرش

رضا قوچان نژاد مدتی است که در کشور هلند ساکن است. مدتی پیش شایعه هایی در خصوص احتمال حضور او در پرسپولیس پیچید که البته به واقعیت نپیوست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها