کد خبر : 9165
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

عدم حضور نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس قونیه ترکیه

عدم حضور نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس قونیه ترکیه

عدم حضور نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس در قونیه ترکیه چرا رقم خورد؟ چرا نوشاد عالمیان در مسابقات پیش رو که به میزبانی قونیه ترکیه برگزار می شد، حضور نیافت؟ دلیل اصلی غیبت نوشاد عالمیان از مسابقات تنیس روی میز با حضور تنیس بازان منطقه چه بود؟ در مارال نیوز پاسخ این سوال را خواهید

عدم حضور نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس در قونیه ترکیه چرا رقم خورد؟ چرا نوشاد عالمیان در مسابقات پیش رو که به میزبانی قونیه ترکیه برگزار می شد، حضور نیافت؟ دلیل اصلی غیبت نوشاد عالمیان از مسابقات تنیس روی میز با حضور تنیس بازان منطقه چه بود؟ در مارال نیوز پاسخ این سوال را خواهید شنید.

با توجه به برگزاری رقابتهای کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، نوشاد عالمیان که از امیدهای اصلی و اول کشورمان برای کسب مدال بود از این دوره از رقابتها انصراف داد و حاضر به شرکت در مقابل حریفانش نشد.

شرکت نکردن نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس

علت غیبت نوشاد عالمیان مشخص شد

دلیل اصلی غیبت نوشاد و این اقدام او مبتلا شدن نوشاد عالمیان به ویروس کرونا اعلام شده است. او اعلام کرده که پیش تر از این از نظر بدنی در وضعیت مناسبی نبوده و نتوانسته بود که به شکل مطلوبی ریکاوری و برگشت به شرایط مسابقه را نماید اما او این را هم اضافه کرده که تمام همت خود را به کار خواهد بست تا در رقابتهای تیمی بتواند نتیجه مطلوبی را در کنار هم تیمی دیگرش کسب نماید.

مسابقات بازی های کشورهای اسلامی در 27 رشته مختلف ورزشی برگزار می شود و کاروان ورزشی ایران نیز از چند روز گذشته در رشته های مختلف از جمله تنیس روی میز مقابل حریفانشان صف آرایی کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها