کد خبر : 10699
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

فوتسال ایران حریفان خود در مسابقات 6 جانبه تایلند را شناخت

فوتسال ایران حریفان خود در مسابقات 6 جانبه تایلند را شناخت

سایت مارال نیوز؛ مسابقات 6 جانبه دوستانه فوتسال با حضور کشورهایی از آفریقا، اروپا و آسیا در شرایطی برگزار می شود که ایران با حریفانی نه چندان مطرح در گروه ب مسابقات قرار گرفت. با قرعه کشی انجام یافته تیم ملی فوتسال ایران با فنلاند و ویتنام همگروه شد. همچنین در دیگر گروه مسابقات نیز

سایت مارال نیوز؛ مسابقات 6 جانبه دوستانه فوتسال با حضور کشورهایی از آفریقا، اروپا و آسیا در شرایطی برگزار می شود که ایران با حریفانی نه چندان مطرح در گروه ب مسابقات قرار گرفت.

با قرعه کشی انجام یافته تیم ملی فوتسال ایران با فنلاند و ویتنام همگروه شد. همچنین در دیگر گروه مسابقات نیز که به نظر گروه سخت تری باشد تایلند میزبان و مدعی با مراکش از تیمهای خوب آفریقای جنوبی و همچنین موزامبیک همگروه شد.

امروز صبح نیز بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از حضور در تست کرونا که خوشبختانه همه تستهای انجام یافته منفی بود تمریناتی نظیر تنیس فوتبال و وزنه زنی را سپری کردند.

تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در جام ملتهای آسیا آماده می کند تا یاران وحید شمسایی بتوانند در این مسابقات به عنوان قهرمانی که سالهای متمادی به آن دست یافته بودند، مجددا دست یافته و بر قهرمانی در رقابتها تکیه زنند.

رقابتهای شش جانبه فوتسال تایلند می تواند محرکی برای آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی فوتسال کشورمان و شناسایی نقاط ضعف باشد.

در سالیان اخیر در فوتسال آسیا تیمهایی نظیر تایلند، ازبکستان و ژاپن شیرفت چشمگیری داشتند و در سالیان اخیر کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز بر روی این ورزش در حال سرمایه گذاری هستند و در این سمیر از دانش مربیان ایرانی نیز استفاده می کنند برای نمونه مربیگری تیم ملی فوتسال بانوان عراق بر عهده بازیکن اسبق فوتبال زنان کشورمان بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها