کد خبر : 16830
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

ماجرای وارد شدن بازیکن حریف به رختکن تیم مقابل

ماجرای وارد شدن بازیکن حریف به رختکن تیم مقابل
روبرت لواندوفسکی بعد از اتمام بازی به رختکن تیم حریف که در آن سالها بازی کرده بود رفت.؛

در دیدار دیشب لیگ قهرمانان اروپا اتفاق جالبی افتاد. ورود بازیکن تیم حریف به رختکن تیم مقابل. رویدادی که نمونه و سابقه کمتری داشته است.

در جریان دیدار دیشب بارسلونا با بایرن مونیخ لواندوفسکی ستاره سابق بایرنی ها که سالها در این تیم بازی می کرد شب سختی را تجربه کرد. او با این شکست در کنار بارسلونا از لیگ قهرمانان حذف شد.

لواندوفسکی که متاثرترین بازیکن میدان از باخت تیمش به نظر می رسید بسیار غمگین بود. دلیل رفتن او به رختکن بایرنی ها نیز علاوه بر داشتن گپ و گفتگویی با دوستان سابقش ابراز همدردی با آنها نیز به نظر می رسید.

لواندوفسکی بعد از این اتفاق به رختکن تیم حریف که باشگاه سابق خود بود؛ رفت. توماس مولر در باره این اتفاق توضیح داد. او گفت دیدن لوا لذت بخش است اما باید با وی نیز همدردی می کردیم. به ویژه این که می دانیم لواندوفسکی چه بازیکن بلندپروازی است و شکست در لیگ قهرمانان برای او سخت بود.

لواندوفسکی در جریان دو بازی رفت و برگشتی که برای بارسلونا مقابل تیم سابقش بایرن انجام داد نمایش بسیار ضعیفی داشت و موفق به گلزنی نیز نشد. این اتفاق بر خلاف بازی های سابق او باعث ناراحتی وی نیز به نظر شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس رختکن تیمها در جام جهانی و آویزان کردن لباس بازیکنان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جهانی. عکسی از رختکن تیمها پیش از […]