کد خبر : 1691
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

متفاوت ترین عکس سینا مهراد «سهیلی» با گریم و چهره سنگین

متفاوت ترین عکس سینا مهراد «سهیلی» با گریم و چهره سنگین

متفاوت ترین عکس سینا مهراد «سینا سهیلی» با گریم و چهره سنگین و همچنین دلیل تغییر فامیلی یا نام خانوادگی سینا سهیلی به سینا مهراد را در اینجا خواهیم خواند. سینا مهراد فرزند کارگردان سینماهای ایران سعید سهیلی و همچنین برادر ساعد سهیلی است. سینا نیز به مانند پدر و برادر خود در عرصه سینما

متفاوت ترین عکس سینا مهراد «سینا سهیلی» با گریم و چهره سنگین و همچنین دلیل تغییر فامیلی یا نام خانوادگی سینا سهیلی به سینا مهراد را در اینجا خواهیم خواند.

سینا مهراد فرزند کارگردان سینماهای ایران سعید سهیلی و همچنین برادر ساعد سهیلی است. سینا نیز به مانند پدر و برادر خود در عرصه سینما دستی توانا داشته و با استعداد خوبی که دارد توانسته در مجموعه های مختلف خوش بدرخشد.

عکس متفاوت با گریم خاص و سنگین سینا مهراد را در زیر ببینید.

عکسی که شاید در نگاه اول به سختی بتوانید سینا مهراد را تشخیص دهید. این گریم مربوط به فیلم سینمایی شادروان است.

متفاوت ترین گریم سینا مهراد در فیلم

در خصوص دلیل تغییر فامیلی و اسم خانوادگی سینا مهراد مطالبی عنوان شده و گویا خود ایشان این نام فامیلی را برای فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون برگزیده اند.

ماجرای تغییر نام سینا مهراد به آنجا برمیگردد که سینا دوست نداشت به دلیل اسم و نام پدرش در فیلمها و مجموعه های تلویزیونی حضور پیدا کند و حتی گویا تصمیم گرفته بود که اگر پدرش با این کار مخالفت کند از کشور رفته و یا به کار دیگری مثل راه اندازی کافی شاپ روی بیاورد.

سینا مهراد عکس متفاوت

سینا مهراد می گوید در کلاسهای بازیگری خانم استاد حاجیان حاضر می شود و در آن دوران به پیش پدرش رفته و به او می گوید که می خواهد نام فامیل خانوادگیش را از سهیلی به مهراد تغییر دهد.

او می گوید در آن شرایط پدرش چیزی نگفت و حسی مابین ناراحتی و افتخار در پدرش ایجاد شده بود. سینا گویا دوست نداشته که به خاطر نام و اسم پدرش او را در مجموعه های مختلف بخواهند. حتی در نخستین روز تست گریم و لباس بهرنگ توفیقی تازه متوجه شدند که ایشان پسر کارگردان بزرگ و مطرح سینما و تلویزیون ایران یعنی آقای سعید سهیلی است.

سینا مهراد یا سینا سهیلی پیش از این در کنار پدرش سعید سهیلی در چندین فیلم به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است.

عکسی متفاوت از سینا مهراد در برنامه دورهمی مهران مدیری را که در دی ماه سال 1399 در آن حضور داشتند را ببینید:

عکس جدید سینا سهیلی مهراد

از نخستین تجربه های سینا مهراد در فیلمهای تلویزیونی و سینمایی می توان به سریال سایه بان ساخته برادران محمودی اشاره کرد.

از مجموعه فیلمهای شاخصی هم که در آن سینا مهراد به نقش آفرینی پرداخته می توان به سریالهای آقازاده و پدر اشاره کرد. همچنین اخیرا وی در فیلم سینمایی به نام شادروان بازی کرده که گریم و چهره سنگین و خاص متفاوت سینا مهراد «سینا سهیلی» را در این پست دیدید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سینا در کنار برادرش ساعد سهیلی از دوران بچگی تا جوانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در خصوص علت تغییر فامیل &#1587… مطلبی در سایت […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حامد برادران و سینا مهراد را ببینید تا با […]