کد خبر : 8572
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

محبت خاص کشور کره جنوبی به گروه بی تی اس

محبت خاص کشور کره جنوبی به گروه بی تی اس

هفت عضو گروه موسیقی BTS به فارسی؛ بی تی اس در کشور کره جنوبی از محبت و امتیاز خاص مسئولان کشورشان برخوردار هستند. یکی از مهمترین امتیازات و محبت های کشور کره جنوبی به گروه BTS را بخوانید. با مارال نیوز به روز باشید. از جمله مهمترین تفاوت های گروه بی تی اس با دیگران

هفت عضو گروه موسیقی BTS به فارسی؛ بی تی اس در کشور کره جنوبی از محبت و امتیاز خاص مسئولان کشورشان برخوردار هستند. یکی از مهمترین امتیازات و محبت های کشور کره جنوبی به گروه BTS را بخوانید. با مارال نیوز به روز باشید.

محبت خاص کشور کره جنوبی به گروه بی تی اس

از جمله مهمترین تفاوت های گروه بی تی اس با دیگران می توان به محبوبیت بیش از حد آنها در کشورهای آسیای شرقی و بین المللی بودن گروه آنها اشاره کرد به گونه ای که علاوه بر کره جنوبی در کشورهای مختلف نیز طرفداران پر و پا قرصی دارند و حتی کارزارها و تلاش های متعددی در بسیاری از کشورها برای برگزاری کسنرت موسیقی و دعوت از گروه بی تی اس به منظور حضور در کشوری دیگر و اجرای برنامه در آن برپا شده است.

دو امتیاز ویژه کره جنوبی به گروه بی تی اس

گروه 7 نفره بی تی اس که با سبک نو توانسته در بین نوجوانان و جوانان علاقه مندان زیادی به پا کند از امتیاز ویژه کشور کره جنوبی نیز برخوردار شده و طی آن افراد این گروه می توانند دیرتر به سربازی بروند.

وزیر دفاع کره پیشتر از این اعلام کرده بود این گروه موسیقی BTS می توانند در حالی که سربازی می روند، به خارج از کره جنوبی نیز رفته و در آنجا کنسرت داشته باشند.

همچنین این ستاره ها از این امکان برخوردار هستند که تا 30 سالگی خدمت سربازی خود را به تعویق بیاندازند.

پیشتر از این بیشتر ورزشکاران دارنده مدالهای الکپیک توانسته بودند در کره جنوبی از این امتیازات ویژه در سربازی بهره مند شوند اما این لطف و محبت شامل گروه بزرگ موسیقی بی تی اس نیز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها