کد خبر : 31010
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

مدت قرارداد تالیسکا با النصر کی تمام می شود؟

مدت قرارداد تالیسکا با النصر کی تمام می شود؟
تالیسکا ستاره ای که در خط هجومی و هافبک النصر با حضورش جان دو چندانی به تیم النصر و روند گلزنی های این تیم داده است. اندرسون تالیسکا اکنون 29 سال سن دارد؛

تالیسکا ستاره ای که در خط هجومی و هافبک النصر با حضورش جان دو چندانی به تیم النصر و روند گلزنی های این تیم داده است. اندرسون تالیسکا اکنون 29 سال سن دارد.

وی با این سن مناسب خود به نظر همچنان می تواند در بالاترین سطح به فوتبال خود ادامه دهد. این بازیکن که از قد یک متر و 91 سانتی متری نیز برخوردار است در باشگاه هایی نظیر بشیکتاش و بنفیکا نیز سابقه بازی دارد.

شایعه ها در خصوص جدایی تالیسکا از النصر این روزها بیشتر از همیشه به گوش می رسد.

برخی شایعه ها از احتمال جدایی تالیسکا در این فصل و حتی قبل از شروع فصل 2023 خبر می داد تا بازیکن دیگری هم بازی و هم تیمی رونالدو شود. اما عملکرد درخشان این بازیکن مطمئنا مانع از جدایی وی خواهد شد.

تمدید قرارداد سه ساله تالیسکا با النصری ها

علاوه بر این خود تالیسکا نیز دوست دارد در النصر بماند. خود تالیسکا در آخرین مصاحبه خود در روز گذشته اعلام کرد اخیرا قراردادش با النصر عربستان را به مدت 3 سال تمدید نموده است.

تالیسکا النصر

او همچنین از تجربه اوقاتی بسیار دلنشین و خوب در جمع تیم زرد پوشان عربستانی یعنی النصر عبر داد که از آن لذت می برد. این بازیکن برزیلی که در سال 2021 قرارداد خود را امضا کرده بود در سال پیش قراردادش را تا 2026 تمدید نمود.

وی تا کنون موفق شده بیشتر از پنجاه بار گلزنی نیز در لباس النصری ها داشته باشد.

تالیسکا ستاره برزیلی حالا در چالشی جدید با تیم النصر باید در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های عرب. مقابل تیمی به نام پلیس عراق قرار بگیرد.

دیگر بازی نیمه نهایی جام باشگاه های عرب را نیز الهلال و الشباب برگزار خواهند کرد و به نظر النصر برای قهرمانی و بالا بردن اولین جام خود با رونالدو در حضور تالیسکا به دو پیروزی نیازمند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها