کد خبر : 6603
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

مدت قرارداد رامین رضاییان با سپاهان اصفهان

مدت قرارداد رامین رضاییان با سپاهان اصفهان

رامین رضاییان تا کی و به مدت چند سال با سپاهان قرارداد دارد و آیا مبلغ قراردادش علنی شده است؟ مدت قرارداد رامین رضاییان با سپاهان اصفهان اعلام شد. به گزارش مارال نیوز، رامین رضاییان دفاع مستحکم و طراح سابق تیم پرسپولیس تهران سرانجام با سپاهان اصفهان قرارداد بست. مدت زمان قرارداد رامین رضاییان با

رامین رضاییان تا کی و به مدت چند سال با سپاهان قرارداد دارد و آیا مبلغ قراردادش علنی شده است؟ مدت قرارداد رامین رضاییان با سپاهان اصفهان اعلام شد.

به گزارش مارال نیوز، رامین رضاییان دفاع مستحکم و طراح سابق تیم پرسپولیس تهران سرانجام با سپاهان اصفهان قرارداد بست. مدت زمان قرارداد رامین رضاییان با سپاهان دو سال خواهد بود.

در حالی رامین رضاییان با سپاهان دو سال قرارداد بسته بود که در فصل پیش به مدت 6 ماه با پرسپولیس قرارداد بسته و در نیم فصل دوم برای این تیم بازی کرده بود.

در شرایطی که رضاییان چند هفته پیش به قطر رفته بود و گمانه زنی ها در خصوص بازی کردن این بازیکن در قطر افزایش یافته می دیدیم اما با درخواست ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، رامین رضاییان با درخاوست سپاهانی ها موافقت کرده و برای دو سال با این تیم قرارداد بست.

مبلغ قرارداد رامین رضاییان دفاع سابق پرسپولیس با باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان تاکنون اعلام نشده است.

عکسی از قرارداد بستن رامین رضاییان با سپاهان اصفهان را ببینید

رامین رضاییان با سپاهان چند ساله قرارداد بست

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تا با تمام توان رامین رضاییان خود  را برای […]