کد خبر : 4176
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

مشکل اصلی بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال چیست

مشکل اصلی بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال چیست

دلیل اصلی بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در باشگاه استقلال تهران چه چیزی هست و آیا این مشکل برای خرید بازیکنان جدید جدی است؟ در شرایطی که تیم های رقیب یکی پس از دیگری در حال خرید بازیکنان قدرتمند و خوب کنونی ایرانی و خارجی هستند، باشگاه استقلال با حاشیه مواجه شده است. از

دلیل اصلی بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در باشگاه استقلال تهران چه چیزی هست و آیا این مشکل برای خرید بازیکنان جدید جدی است؟

در شرایطی که تیم های رقیب یکی پس از دیگری در حال خرید بازیکنان قدرتمند و خوب کنونی ایرانی و خارجی هستند، باشگاه استقلال با حاشیه مواجه شده است.

از دست دادن فرهاد مجیدی و همچنین مشکل کوچکی که برای پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال رقم خورد باعث گردید تا هواداران نگران شده و روز گذشته با تجمع مقابل فدراسیون فوتبال، اتخاذ تصمیمهای لازم و کمک به باشگاه برای حل مشکلات نقل و انتقالات و قراردادبستن با سرمربی موفق خوب را یادآور شوند.

به گزارش مارال نیوز، باشگاه استقلال در خصوص دلایل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم خود دلایل و توضیحات لازم را ارائه داد.

با اعلام معاون حقوقی استقلالی ها، یکی از تیم های یونانی بابت حق رشد محمدرضا آزادی شکایت کرده و پیرو این شکایت باشگاه استقلال به یک هزار و 750 دلار از سوی فیفا محکوم گردیده است.

با توجه به اینکه این بودجه و رقم، چیز بالایی نبوده و از سویی دیگر مشکلاتی که برای انتقال پول وجود داشت، باشگاه استقلال تصمیم خود را بر پرداخت بدهی مذکور از طلب فیفا گرفت.

به همین دلیل مشکل خاصی نبوده و ظرف چند روز آتی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز خواهد شد و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ماجرای درگیری لفظی پیشکسوت استقلال با علیرضا بیرانوند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که هم باشگاه استقلال تهران و هم پرسپولیس […]

trackback
تیم های کدام لیگ بیشترین هزینه و پول برای خرید بازیکن خرج می کنند؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و انجام نقل و انتقالات بزرگ اختصاص […]

trackback
طارمی تا زمستان به هیچ تیم دیگری نمی رود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و فرارسیدن زمان نقل و انتقالات زمستانی به هیچ […]