کد خبر : 21164
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

مصدومیت آرش رضاوند به خیر گذشت/ میزان دوری از استقلال مشخص شد

مصدومیت آرش رضاوند به خیر گذشت/ میزان دوری از استقلال مشخص شد
میزان مصدومیت آرش رضاوند به حدی نخواهد بود که مانع از حضور زود او در بازی های استقلال شود.؛

مصدومیت آرش رضاوند به خیر گذشت. خوشبختانه این بازیکن چندان زیاد از ترکیب استقلال دور نبوده و مصدومیت جدی نیز نخواهد داشت.

روز گذشته در خبری که به آرش رضاوند اعلام شد مطمئنا وی خوشحال ترین فرد می شد. چرا که وی و البته کادر فنی و هواداران نگران میزان مصدومیت و دوری چند ماهه او از میادین بودند.

بعد از عکسبرداری از ناحیه رباط و مینیسک مشخص شد که وی با آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک داخلی و رباط نشده است. بنابراین او می تواند مجددا تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کند.

آرش رضاوند دچار مصدومیت شدید شد و این موضوع منجر به ترک زمین توسط وی شده بود. ورم پای او نیز به حدی بود که مانع می شد تا از پای وی عکسبرداری شود. با کاهش ورم پا عکسبرداری انجام شد و خوشبختانه از عدم شدت داشتن مصدومیت پای وی پرده برداری شد.

مشکل آرش رضاوند برای بازی حل شد

مشکل آرش رضاوند برای بازی حل شد

آرش رضاوند از کلیدی ترین مهره های استقلال بوده که مورد علاقه ساپینتو نیز می باشد. بنابراین هواداران استقلال به زودی می توانند مجددا آرش رضاوند را در ترکیب استقلال ببینند.

در نبود سرمربی استقلال به بازیکنانی نظیر سعید مهری و امیرعلی صادقی میدان داده بود که البته آنها نیز به خوبی توانسته بودند از عهده آزمایش انجام یافته برآیند.

نیمکت استقلال در این فصل پر از بازیکنان آماده بوده و در هر پست چند بازیکن وجود دارند که در صورت بروز هر مشکل جای او را بگیرند. با این توضیحات آرش رضاوند مجددا خود را مهیای شرکت در تمریناتن خواهد کرد. البته وی مطمئنا در دیدار با مس رفسنجان غایب خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اضافه شدن ریس جیمز به لیست بلند مصدومان چلسی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جیمز نیز به لیست مصدوم های زیاد تیم […]

trackback
مصدوم و تعویض پیاپی در کمتر از 20 دقیقه یک بازی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اتفاق افتاد. مصدومیت پیاپی که منجر به […]