کد خبر : 16588
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

موقعیت سوزی هایی که کلوپ هرگز به یاد ندارد

موقعیت سوزی هایی که کلوپ هرگز به یاد ندارد
یورگن کلوپ بعد از شکست تیمش مقابل ناتینگهام فارست اعلام کرد چنین موقعیت سوزی ها را تا بدین جای کار به یاد ندارد.؛

یورگن کلوپ اعلام کرده موقعیت سوزی های شب گذشته لیورپول را هرگز به یاد نداشته است. لیورپول شب گذشته مقابل ناتینگهام تیم قعرنشین انگلیس با یک گل شکست خورد.

کلوپ اعلام کرد عملکرد تیممان بد بود اما ما هیچ توجیه مناسبی برای شکست نمی توانیم داشته باشیم. کلوپ به موقعیت سوزی های پیاپی تیمش نیز اشاره کرد.

وی اعلام کرد 5 شانس برتر گلزنی هم از ضربات شروع مجدد ایستگاهی نصیبمان شده بود که یکی پس از دیگری از دست دادیم. بایستی لااقل یکی از آن موقعیت ها را به گل تبدیل می کردیم. در بازی که پیروزی در مشتمان بود و راحت می توانستیم به برد برسیم در نهایت با یک گل شکست خوردیم.

یورگن کلوپ یادآور شد که روی اشتباه ساده خودشان گل خوردند. البته کلوپ به دفاع خوب ناتینگهام فارست نیز اشاره کرد. وی همچنین به شمار زیاد مصدومان تیم خود نیز تأکید کرد. مصدومانی که باعث می شود با تعداد محدود بازیکن در هر سه روز یکبار یک دیدار مقابل حریفانشان انجام دهند.

لیورپول با این باخت بدهنگام شیرینی پیروزی مقابل منچسترسیتی در هفته گذشته را تا حدودی از یاد برد تا مزه آن بیش از این باقی نماند هر چند آنها راه زیادی در پیش دارند و باز می توانند پیروزی های بزرگی کسب کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
موقعیت شناسی شمس آذر قزوین مقابل چادر ملو | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شمس آذر قزوین با موقعیت شناسی توانست در […]