کد خبر : 4510
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

میزبان جام فوتبال ملتهای آسیا در سال بعد چه کشوری است

میزبان جام فوتبال ملتهای آسیا در سال بعد چه کشوری است

میزبان جام فوتبال ملتهای آسیای سال بعد چه کشوری است و آیا ایران نیز جزو گزینه های تصاحب میزبانی جام  فوتبال ملتهای آسیا است؟ پاسخ به سوال چه کشوری میزبان دور بعدی جام ملتهای آسیا است را در بخش ورزشی مارال نیوز خواهیم خواند. جام ملتهای آسیا برای تیمهایی که در قاره آسیا حضور دارند،

میزبان جام فوتبال ملتهای آسیای سال بعد چه کشوری است و آیا ایران نیز جزو گزینه های تصاحب میزبانی جام  فوتبال ملتهای آسیا است؟

پاسخ به سوال چه کشوری میزبان دور بعدی جام ملتهای آسیا است را در بخش ورزشی مارال نیوز خواهیم خواند.

جام ملتهای آسیا برای تیمهایی که در قاره آسیا حضور دارند، بعد از جام جهانی به عنوان مهمترین رویداد ورزشی در رشته فوتبال محسوب می شود.

تیم ملی فوتبال ایران نیز چون دردوره های گذشته نتوانسته در جام ملتهای آسیا به موفقیت خاصی دست یابد، از این رو کسب موفقیت در این رقابتها تبدیل به یک آرزوی دیرینه شده است.

شاید اگر ایران نیز می توانست به عنوان میزبان این رویداد ورزشی انتخاب شود؛ به موفقیت فوتبالیستهای کشورمان کمک شایانی می شد تا با امتیاز میزبانی بتوانند مقابل حریفان بهتر از قبل ظاهر شوند. البته شرایط موجود باعث شده که در این دوره، ایران به عنوان کاندیدای میزبانی جام فوتبال ملتهای آسیا شناخته نشده و برای این موضوع اعلام آمادگی نکند.

کشورهای کاندیدای میزبانی جام ملتهای فوتبال آسیا

تا بدین لحظه چهار کشور نامزد تصاحب میزبانی جام ملتهای آسیا هستند. قطری که تا کمتر از 6 ماه دیگر میزبان جام جهانی خواهد بود، استرالیا، زاپن و کره جنوبی.

با توجه به اینکه یک هفته تا پایان کشورها برای اعلام آمادگی میزبانی در این رویداد ورزشی وجود دارد، به نظر نمی رسد که نامزد دیگری اعلام آمادگی برای میزبانی فوتبال جام ملتهای آسیا نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] چین از میزبانی جام ملتهای آسیا، تنها دو کشور […]