کد خبر : 7675
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۰۶

نظر گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن در خصوص نیمار

نظر گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن در خصوص نیمار

گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن در خصوص نیمار و استفاده از او در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن چه نظری دارد؟ نظر کریستوف گالتیه در خصوص نحوه بازی نیمار و استفاده از این بازیکن برزیلی در ترکیب پاریسن ژرمن چیست. در مارال نیوز خواهیم خواند. قرارداد نیمار با باشگاه پاریسی تا سال 2025 تمدید شده

گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن در خصوص نیمار و استفاده از او در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن چه نظری دارد؟ نظر کریستوف گالتیه در خصوص نحوه بازی نیمار و استفاده از این بازیکن برزیلی در ترکیب پاریسن ژرمن چیست. در مارال نیوز خواهیم خواند.

قرارداد نیمار با باشگاه پاریسی تا سال 2025 تمدید شده است و این بازیکن بر اساس قرارداد تا 3 سال دیگر یک پاریسی خواهد ماند اما چنانچه او یا باشگاه تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشند در قالب انتقال قرضی و یا انتقال قطعی بعد از توافق می توان ادامه همنکاری را قطع شده دید.

نیمار اخیرا از علاقه خود به ماندن در پاری سن ژرمن و ترک نکردن این باشگاه فرانسوی و تداوم بازی با لیونل مسی دوست نزدیک و صمیمی خود خبر داده بود. هر چند امباپه به نظر می رسد اختلاف داشته و میانه چندان خوبی با نیمار ندارد اما این میانه نه چندان مناسب مانعی برای ادامه همکاری نیمار با پاریس نیست.

دیدگاه سرمربی پاریس نیمار

دیدگاه مثبت گالتیه به ماندن نیمار در پاری سن ژرمن

اما نظر کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن در خصوص نیمار نیز قابل توجه و مثبت است.

گالتیه امروز در ژاپن و در خلال بازی دوستانه پاری سن ژرمن با اوراورا اعلام کرده که تمایل به ماندن نیمار در تیمش دارد. البته گالتیه این را هم اضافه کرد که من دوست دارم نیمار در پاریس بماند اما از تصمیم و برنامه سران باشگاه اطلاعی ندارم. او با این جملات توپ را به زمین مدیران پاریس انداخت تا آنها تصمیم گیری نهایی را در خصوص نیمار انجام دهند.

شاگردان گالتیه و همبازی های نیمار در بازی دوستانه مذکور با سه گل حریف ژاپنی خود را شکست دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مناسب مسی با پاری سن ژرمن در فصل پیش رو بر […]

trackback
سخت ترین تنبیه برای بازیکنان مازاد و اضافی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و یا با جوانان پاری سن ژرمن تمرین کرده و […]

trackback
تلاش سران پی اس جی برای عادی سازی روابط ستاره ها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گالتیه سرمربی پاریسی نیز شدیدا در تلاش است تا این اتفاق را به رسانه ها مرتب بازگو کند که مشکل خاصی در ورزشگاه و زمان بازی و تمرینات پاریسی وجود نداشته و اتحاد و همدلی بین بازیکنان وجود دارد اما کسی نیست که این موضوع را به این سادگی باور کند چرا که شکرآب شدن رابطه بین نیمار و امباپه برای همگان مشخص است. […]

trackback
کارت قرمزی که 2 امتیاز پی اس جی را سوزاند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اعتقاد گالتیه هم بود. کارت […]