کد خبر : 9116
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

نوبت نه شنیدن فوتبال کانادا از ایران رسید

نوبت نه شنیدن فوتبال کانادا از ایران رسید

این بار نوبت نه شنیدن فدراسیون کانادا از ایرانی ها بود، نوبتی هم باشد نوبت تیم ملی فوتبال کشورمان بود که اقدام نامناسب کانادا را به شکلی دیگر جبران کند. وقتی که تیم ملی فوتبال کانادا با پاسخ منفی ایران مواجه می شود. کانادایی ها به تیم ملی ایران پیشنهاد انجام بازی دوستانه در اردوی

این بار نوبت نه شنیدن فدراسیون کانادا از ایرانی ها بود، نوبتی هم باشد نوبت تیم ملی فوتبال کشورمان بود که اقدام نامناسب کانادا را به شکلی دیگر جبران کند.

وقتی که تیم ملی فوتبال کانادا با پاسخ منفی ایران مواجه می شود. کانادایی ها به تیم ملی ایران پیشنهاد انجام بازی دوستانه در اردوی اتریش در مهرماه سال جاری را دادند که البته این بار پاسخ ایران نه بود.

بعد از کارشکنی انجام یافته از سوی کانادایی ها حالا نوبت فدراسیون فوتبال ایران رسید که پاسخ آنها را با یک نه بدهد.

تیم ملی فوتبال

تیم ملی ایران به دنبال لغو یک طرفه و به یکباره اردوی آماده سازی خود در کانادا با مشکلات زیادی در آماده سازی خود مواجه شد و بازی دوستانه ای را با الجزایر درنظر گرفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک نیز مغلوب حریف شد.

ایران برای انجام بازی های دوستانه در روزهای فیفادی برنامه ریزی برای تقابل با تیم ملی سنگال و تیم ملی اروگوئه را داشته است و قرار است در اواخر شهریور و اوایل مهرماه این بازیها انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها