کد خبر : 24335
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

هفته کم گلی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور سپری شد

هفته کم گلی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور سپری شد
نسبت به سایر هفته ها در فوتبال بانوان هفته کم گلی را شاهد شدیم.؛

بازی های کم گل در این هفته لیگ برتر فوتبال بانوان سپری گردید. هفته کم گلی را نسبت به سایر هفته ها در فوتبال بانوان شاهد شدیم.

کمتر نشان داده شدن وسط میدان توسط داور به نشانه گل زده شده در تقابل تیم های لیگ برتری فوتبال بانوان در این هفته رقم زده شد. بازی های حساسی که در شهرهای مختلف برگزار شد.

هفته ای که تیم ها در عملکرد دفاعی بهتر ظاهر شدند. البته به همان اندازه نیز در گلزنی نیز ناکام ماندند. شاید کم گل ترین هفته لیگ برتر این فصل نیز هفته پانزدهم بود. مسابقاتی که با توقف تیم های بالانشین جدول همراه شد. البته در سایر دیدارهای این هفته نیز شاهد بازی های پرگلی نبودیم.

در این هفته و در 4 بازی برگزار شده هفته پانزدهم دو بازی به تساوی بدون گل رسید. در دو بازی دیگر نیز در مجموع شاهد به ثمر رسیدن 3 گل بودیم.

تساوی بدون گل تیم های مدعی قهرمانی

در مهمترین مسابقه این هفته خاتون در بم میزبان سپاهان بود. تیم های صدرنشین و دوم لیگ که البته با تساوی بدون گل کارشان به اتمام رسید.

دیگر دیدار مهم این هفته به بازی ملوان و شهرداری سیرجان اختصاص داشت. این دیدار نیز بدون گل به اتمام رسید. بازی های تیم های رده بالای جدول بر خلاف پیش بینی ها بدون زده شدن گل همراه شد.

در دیگر بازی که در تهران و با میزبانی بادرود انجام شد پالایش گاز ایلام با تنها گل فاطمه یوسفی توانست بر حریف تهرانی خود غلبه کند.

تنها بازی نسبتا پرگل این هفته نیز بین ایساتیس و پیکان بود. در این تقابل تیم میهمان یعنی پیکان 2 بر یک بر حریف خوب خود از استاژن فارس غلبه کرد.

با نزدیک شدن به هفته های پایانی تنور مسابقات نیز داغ تر می شود. مطمئنا در این شرایط تیم ها از حالت دست به عصا نیز خارج می شوند. تا با بازی هجومی تر خود برای گلزنی در تلاش باشند.

در چنین شرایطی آمار گلزنی نیزاحتمالا مانند هفته های قبل بالا برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بردن همه چیزها برای مسی در فوتبال دیوانه کننده است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ای بازی کردن فوتبال خود توانسته همه […]

trackback
خانم گل فوتبال ایران برای دومین سال پیاپی چترنور شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان معرفی شد. افسانه […]